studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Slike

Linkovi


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Knapče - moja best frendica,najdraža, neponovljivacerek

Mario - stalno zaljubljeni frend iz razza

Tokić- moj best frend

Ella - frendica iz zgrade

Uzelka - opaljena i luda ženska

Melita - ne doživljavamo se..kuiš me??

Kety- jakkko ju volim...by the my way..luda je!!cerek

Cvitak - frend s kojim ni nisam frendica (recimo)

Vonica - jako voljena cura s moje strane

Darija- frendica iz škole koja mi je draga

Hrco - drugi best frend..hehe fora tip

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr



MOJA NABOLJA FRENDICA - KNAPČE

moja najbolja frendica..knapče..jednostavno toliko glupa da ju moras voljet..
salim se.na neki nacin..ona je moja..nikome ju ja nebum nikad dala..sigurno no

ime: mateja
nadimak: knapče, prešuladija, knapa..i sve sa kna..
godine: 14
hoby: odbojka
u slobodno vrijeme: zajebava mene i ahmia smijeh
naj jelo: juha (ja mislim nut)
naj piće: cedevita
sluša: punk-rock ( totalno je drukčija od mene..lud)
naj grupa: ramonesi
kućni ljubac: činčila- čila cerek
ljubavno stanje: sama ali sretno zaljubljena cerek
ZAKLJUČAK : TOTALKA SAMO RAZLIČITE..DVA RAZLIČITA SVIJETA KOJA NIKAKO NE IDU ZAJEDNO..ALI SE IPAK NAJVIŠE VOLIMO...zujo cerek

AbOuT mE

name: MATEA
nicknames: ŠARČE, CARICA, CARA, ŠEJR, I UGLAVNOM LUĐAKINJA ludnut
town: KARLOVAC cerek
hoby: ATLETIKAyes
pets: DVIJE RIBICE, DVIJE MACKE
love: SAMA ALI ZALJUBLJENA

I LOVE: Moju best frendicu jednu i jedinu KNAPČE, cerekcerek
IVANU- LJUBAV MOJU,mamu,tatu,I još puuuuno njih, cokoladu, špinat, hrenovke,coca-colu, msn, i sve što je na neki način moje ...smijehsretankiss

I DON'T LOVE:cure koje se prenemažu(dakle misle da su jadnice i neznam šta),fufu i cvjetno društvo, koje stalno imaju drugog dečka ili ti brijuu..bljakkheadbang , ne volim grah, peršin,ništa alkoholno(nevjerujem da cu to ikad zavoljeti), miris cigare, i još neke ljude kojim ne želim navoditi imenalud

KADA VOLIŠ SRCE TI JE PUNOOOO....cerek

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I NAJRADIJE BI GA ZAGRLIO DA OSJETIŠ KOLIKO JE TOPLO...sretan

četvrtak, 22.11.2007.

NIJE PRIJATELJSTVO VEĆ SAMO MALI POST...

EY LJUDI.. 22.11. je..to je razlog zašto neću pisati o najavljenom prijateljstvu...
22.11.92...svijet je postao ljepše mjesto, naime rodila se Ivona.
Ona na današnji dan..ako dobro racunam ima...15 godina.Ovom prilikom želim joj javno reci: SRETAN TI ROĐENDAN.!!!!
Ivona je cura koja ide u osmi razred..sad se pitate kak je to moguće da je 92 god i da ide 8 raz...duuuuuuuuuga priča...
Nije sad bitna prošlost..bitno je da rođendan proslavi na najbolji mogući naćin...a znat već i gdje. jesto na koje su izlazili i moji pokojni pradjedovi..RIVER!! Oprostite ako sam nekog uvrijedila ovime ..al kaj vam svima već nije dosadan..iseee..
Dalje...Ivonu ne zovemo Ivona..to je glupoo..mislim krasno je to ime..al ju svejedno zovemo Vonica i Vona...da..mislim..da!!!!
Današnji je dan baš foora usput i moji događaji ..malo samo kratko...he he..niš ne radim..cak ni ne ucim kemiju koju sutra pišem...cijeli dan sam peglala robu iz razbacanog ormara..krepana sam i još imam trening..pucam polako ali sigurno..da..nemojte se cudit ako jednog dana nađete moje viseće tijelo..ma šalim se!!! hehe..
Da..nemam više sta za rec..osim SRETAN ROĐENDAN VONICA!!..

I hope so da cete me razumiti..neki kažu kaj si se ti zaljubila u tu vonicu..jebem..vam..da...iseeee

Puno komentirajte..i knapče obecajem ti da ja sljedeći post o prijateljstvu.,.narabvno samo o tebi draga....

VOLIM VAS SVE I POZDRAVLJAM VAS SVE KOJI STE HRVATI...KISSACH!

|komentiraj 21| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.