studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Slike

Linkovi


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Knapče - moja best frendica,najdraža, neponovljivacerek

Mario - stalno zaljubljeni frend iz razza

Tokić- moj best frend

Ella - frendica iz zgrade

Uzelka - opaljena i luda ženska

Melita - ne doživljavamo se..kuiš me??

Kety- jakkko ju volim...by the my way..luda je!!cerek

Cvitak - frend s kojim ni nisam frendica (recimo)

Vonica - jako voljena cura s moje strane

Darija- frendica iz škole koja mi je draga

Hrco - drugi best frend..hehe fora tip

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr



MOJA NABOLJA FRENDICA - KNAPČE

moja najbolja frendica..knapče..jednostavno toliko glupa da ju moras voljet..
salim se.na neki nacin..ona je moja..nikome ju ja nebum nikad dala..sigurno no

ime: mateja
nadimak: knapče, prešuladija, knapa..i sve sa kna..
godine: 14
hoby: odbojka
u slobodno vrijeme: zajebava mene i ahmia smijeh
naj jelo: juha (ja mislim nut)
naj piće: cedevita
sluša: punk-rock ( totalno je drukčija od mene..lud)
naj grupa: ramonesi
kućni ljubac: činčila- čila cerek
ljubavno stanje: sama ali sretno zaljubljena cerek
ZAKLJUČAK : TOTALKA SAMO RAZLIČITE..DVA RAZLIČITA SVIJETA KOJA NIKAKO NE IDU ZAJEDNO..ALI SE IPAK NAJVIŠE VOLIMO...zujo cerek

AbOuT mE

name: MATEA
nicknames: ŠARČE, CARICA, CARA, ŠEJR, I UGLAVNOM LUĐAKINJA ludnut
town: KARLOVAC cerek
hoby: ATLETIKAyes
pets: DVIJE RIBICE, DVIJE MACKE
love: SAMA ALI ZALJUBLJENA

I LOVE: Moju best frendicu jednu i jedinu KNAPČE, cerekcerek
IVANU- LJUBAV MOJU,mamu,tatu,I još puuuuno njih, cokoladu, špinat, hrenovke,coca-colu, msn, i sve što je na neki način moje ...smijehsretankiss

I DON'T LOVE:cure koje se prenemažu(dakle misle da su jadnice i neznam šta),fufu i cvjetno društvo, koje stalno imaju drugog dečka ili ti brijuu..bljakkheadbang , ne volim grah, peršin,ništa alkoholno(nevjerujem da cu to ikad zavoljeti), miris cigare, i još neke ljude kojim ne želim navoditi imenalud

KADA VOLIŠ SRCE TI JE PUNOOOO....cerek

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I NAJRADIJE BI GA ZAGRLIO DA OSJETIŠ KOLIKO JE TOPLO...sretan

utorak, 13.11.2007.

...DRUGI POST...

EEEEEEEJJJJ ..PIPLSI!!
Moj drugi post..da..da ne razvlačim ..naravno moja najbolje subota ikada..naravno kod ŽAJE BUBNJARKE na partiju.Isee ljudi..da ste bili tamo nikad nebi požalili...svaka je dala neznam kolko love i skupile smo mi 100 kuna što nam je bilo dosta za jelonjami i piloparty..
bilo je svega, i muzike koja se meni ne sviđa i plesa i palačinki koje smo same pekle..jooj bile su punjene kakaom i šlagom...jbt..nezaboravljam ovakve stvari. Skakali smo po Žaji tolko da nije ni znala za sebe..isee..neću u detalje zujobelj
Trpali smo se šlagom u usta..pa smo Žaji zamazali deku od MERINO vune..hahahazubozubo, zajebavali smo saleta I Acija..a sale je rekao po ulici da je njegov penis manji od mog jezika..dakle ako pogledate moj jezik dobt cete velicinu od 6 cm..dakle saletov penis je oko 3cm...haha( sale sam si sebe uvalio u govna)bang
Party se nastavio...derali smo se i gledali fil..da a film je bio RASTURAČKI...he..nije za javnost..i tako..kad vecx nismo mogle lošije napravile smo NAJBOLJE cereksmijehkissbelj

POZZZ MOJOJ ŽAJI BUBNJARKI, LEI, KATI, I SVIM SUDIONICIMA ZABAVE..JBT..wavemahwavemah
KISSACH!!!

|komentiraj 24| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.