Napokon malo bolje volje...

Evo i mene...prije mi se nije dalo pisat postove...rolleyes...
Ali, eto sad kad imam vremena, da ponesto napisem...
Kao sto se vidi po naslovu, napokon sam malo bolje volje...yes...
ono sta sam bila napisala u proslom postu da ne znam u cem je problem, jel u meni, ili ne znam u cemu...e, otkrila sam da je u meni...malo sam preispitala cijelokupnu situaciju i shvatila sam da mi svaka najmanja sitnica moze pokvarit raspolozenje...da se zbog svake sitnice malo previse uzrujavam...i odsad nece to biti tako...jos me par sitnica koce da budem napokon skroz sretna, ali one ce se rjesit...barem se tako nadam...yes...
jedna mi je osoba jako puno pomogla u tome...i dignula mi je samopouzdanje i sve...i puno joj hvala...yessretan...
ova subota je bila fora...bilo je dosta zabave...iva p. iz mog razreda je slavila rockas i naravno, castila...bile su jos luce, klea, nina, a iz moje ulice, maja i iva m....sa jednim sam se curama malo zakacila, makar ne znam kojim povodom...ali, proc ce i to...sretanyes...
i mislim da je ovo kraj jos jednog mog malog postica...ne da mi se vise pisat...deadsmijeh...
evo rijeci od moje najdraze pjesme...pusa svima!!!kiss..mah


Blue-Breathe easy

Cruel to the eye
I see the way he makes you smile
Cruel to the eye
Watching him hold what used to be mine

Why did I lie?
What did I walk away to find
Oooohhh...why...oooh -- why...

[CHORUS]
I... can't breathe easy
Can't sleep at night
Till you're by my side
No I... can't breathe easy
I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air

Curse me inside
For every word that caused you to cry
Curse me inside

I won't forget, no i won't baby,
I don't know why (don't know why)
I left the one i was looking to find

Ooh -- why...ooooh, why -- why...

[CHORUS]

Out of my mind
Nothing makes sense anymore
I want you back in my life

That's all I'm breathing for

Ooooooohhhhh -- tell me why

Oh won't you tell me why

I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air

I... can't breathe easy
Can't sleep at night

Till you're by my side

Coz i can't breathe easy

I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air

There's no air.

01.06.2008. u 13:38 | Broj komentara 32 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Ovdje cete moc procitat neke stvari iz mog zivota, probleme, radosti...

Linkići

Klea
Iva
Rafi
Antička
Keti
Matea Š.
Marina
Nina
Martina
Paola
Patricija
Darija

O meni:
-zovem se Željka
-imam 14 godina
-rođena sam 21.01.1994.
-po horoskopu sam vodenjak
-idem u 8.a u OŠ Braća Seljan
-moj msn-brkasicka_17@hotmail.com
-i to je to

Evo rijeci pjesama od nove Tosine pjesme:(pjesma je predobra)

Tose Proeski-The hardest thing

I sleep all night
Right by your side
I love to hear
Your breathing
Breathing

The morning light
Opens my eyes
It's nearly time
For leaving
Leaving

I know that it seems
Like it's easy for me
Oh I wish you could feel
What's going on inside me

It's the hardest thing
I ever had to do
To walk away from you
When I want to hold you

It's the hardest thing
In every single day
To have to turn away
I want to let you know
That this is the hardest thing

Another day
It's years away
I close my eyes
To see your face
The more I wait
The longer it takes
It feels like time
is standing still
Wherever you go
Whatever you do
I want you to know
That you're on my mind

It's the hardest thing

Just to let go of your hand
It's the hardest thing
To make you understand
That to love you, feel you
Till the time I see you again
It's the hardest thing

I sleep all night
Right by your side
I love to hear
Your breathing
Breathing




Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@