< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off









Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters



Ona zbori
tiho kao kad sapuce more
I kaze
Nemoj vise misliti na mene
I kaze
Zaboravi, zaboravi

Njene oci
Njene oci govore mi mnogo
Da patim
Pogledom mi zadire u srce
I ruje
Zagrli me zagrli me
Da li me cujes
Zagrli me zagrli me
I nemoj stati nikad ne idi
Ne idi od mene
Nemoj nikad stati
Ljubi me poljubi me
Ljubi me poljubi meeeeeeeee

Njene usne
Njene usne ukusne i meke
I tople
Ja ne znam kamo cu sa sobom
Od srece
Kad je vidim ne znam kamo ruke da stavim
Ne znam reci niti jednu rijec
Mozda pati
Ljubi me poljubi me

I nemoj stati nikad ne idi
ne idi od mene
Nemoj nikad stati
Ljubi me poljubi me
Ljubi me poljubi me
Ljubi me







GUANO APES lyrics




Tisina lezi mi na plucima
Mada znam da pored mene budna si
Sat sve glasnije otkucava
Tesko da cu brzo zaspati

Sumnja kao da me skinula
Ogoljela me sve do kostiju
Sad iza svakog osmijeha
Slutim podsmijeh i prevaru

Mozda je vrijeme konacno
Umiriti se
Uz novine i veceru
Cekati lutrije

Sve dok u meni zivi
Sumnja i nemir
Budi tu i dokazi mi
Da imam zaklon u tebi
Kada me niski udarci
Zabiju duboko u zemlju

Sve dok u meni zivi
Sumnja i nemir
Budi tu i pomozi mi
Kada mi bliske osobe
Pokazu tamno nalicje
I otkriju budalu naivnu


Image Hosted by ImageShack.us


___________***_____________

Pjesmu jednu žalosnu i slavuji poju,
pjesmu posmrtnu za ludu glavu moju.

Bezbrižna je rasla i obijesna je cvala,
a sada je klonula, kao mrtva pala.

Misli moje, misli! I bol ispod tjemena,
propio sam mladost mnogo prije vremena.

Kako se to desilo ne znam da li zna se.
Noću jastuk studeni privijam uza se.

Zvoni pjesmo žalosna i vrati mi snagu.
U mraku se pričinja - grlim svoju dragu.









* * *

ponedjeljak, 05.11.2007.

Noć je prekrasna
by daleka obala


Noc je prekrasna, na nebu zvijezde sijaju
Osmjesi tvoji prijaju svakom od nas

Ti si najljepsa, izgledas kao kraljica
Kraj tebe zvijezda Danica gubi svoj sjaj

Zelim ici od vas, okolo svuda je tama
A ja sam lijepa i mlada zelim ici od vas

Nemoj ici od nas, okolo svuda je tama
A ti si lijepa i mlada, nemoj ici od nas

Noc je prekrasna, na nebu zvijezde sijaju
Muskarci se opijaju tebi u cast
Ti si zanosna, tvoja ljepota opija
Iz tebe nocas izbija ljubavna strast




ovo mi je trenutačno najtužnija pisma.... budi uspomene..
na ex razred koji mi still fali.. a pogotovo na prošlu godinu..onu školsku.. bila je lipa, ipak je.

i sad.. dok slušan ovu pismu....srce mi se para...


ljudi jel vi osjechate neku promjenu.? meni je sve drugachije..
imam osjechaj ka da mi vrime leti, a ja ga ni ne pokushavam pametno iskoristit..moran se podhitno trgnut..samo se mlatačim okolo...

teško mi je opisat šta mi je sad u hedini... puno misli mi se mota..sve se prominilo, ljudi, atmosfera, .. moji su se osjechaji prominili za 360°....i moje ponashanje... sve

ja bi na staro

iden lec jer noc jeee prekrasna!......

- 22:26 - Komentiraj SaMo(4) - Printaj - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.