Life Is A Battlefield

17.02.2007., subota

Nothin' Lasts Forever, Even Cold November Rain!!!

Ej ljudi pošto svi želite dfa napišem novi post nemam drugog izbora nego da ugodim masi i napišem neš novo!!!
Ako ste čitali "o meni" u boxu vidjeli ste da piše "ponovo slobodan" ili "solo" šta god već piše ali to što piše je točno!!!
Gotovo je između mene i Mirne, i sama je kriva zbog toga evo ispričat ću vam šta je bilo!!!
Bili smo se ogovorili da ćemo ić na Gibonnia na valentinovo, ali moj brat nije uspio nabavit karte i Mirna je predložila da kupimo karte i još je by the way htijela da i njoj kupim kartu (???) mislim wtf dat 100 kn za kartu šta je popizdila, pa jeboga moram štedit za bass a ne tu kupovat karte za koncerte, a naravno starci nisu htijeli ni čut!!!
I onda se ona naljutila na mene i rekla da će ić s nekim drugim onda, ja sam samo reko odi ja ću prekinut s tobom i gotovo odonda mi se nije javila!!!
Dobro nije službeno gotovo ali zaboli mene, već sam našo drugu i sad ćemo se uskoro nać!!! yessmijehrofl
Kad smo već kod službenog, dok sam pisao ovaj post došla je poruka od Mirne da prekida samnom, a ja nikad nisam bio sretniji!!!
JJJuuupppiiiiiiiiiiii opet sam slobodan!!!
Možda se primjetili ali nisam više onaku u bedu kad prekinem s curom, to je zato jer sam prošo kroz Dash obuku!!!
Kad te Dash pouči nemožeš ne naučit!!!
I evo 15 dana je prošlo i niš se posebno nije dogodilo osim Maturalne zabave 4.S. razreda Salezijanske Gimnazije na koju smo bili pozvani!!!
To je jedini dobar provod bio u ovih 15 dana tj. bio je najbolji!!!
P evo da vam ispričam kako je bilo!!!

Petak 09.02.07. Maturalna zabava 4.S. razreda Salezijanske klasične gimnazije:
Neno nam je rekao za maturalnu u suobtu 03.02. i pitao nas ako ćemo doć i mi kaoo frendovi nismo mogli odbit!!!
I tako došao jetaj dan, dobili smo pozivnice, fizički i psihički se pripremili i obukli najbolja odjela koja smo doma imali!!!
Čak i mi pravi i vječni rockeri kadtad moramo obuć odjelo jer to je ipak svečena prigoda!!!
Stavit ću vam sliku ako je nađem da vidite kako izgledam u odjelu!!!
I tako od užeg društva bili smo pozvani Ja, Nikola(Dash) i Poljak i tako Dash je došo do mene oko 18:45 pa dok smo čekali smo otišli zapalit jednu cigaru van (malo da se smirimo) i onda nas je moj stari odvezao u Opatiju, a po putu smo pokupili i Poljaka i krenuli prema hotelu Kvarner!!!
Prva frka je bila o0ko ulaza jer se Nenotu nije dalo doć po nas pa smo se marali sami snaći i dobro ušli smo unutra i naravno morali smo u garderobi ostavit jakne i za to sranje platit 10 jebenih kuna (PLJAČKA)!!!
I onda smo još čekali dok nas nisu pustili u dvoranu!!!
Kad su nas napokon pustili u dvoranu sećom odmah smo našli Nenota i on nam je dao stol i sa nama su sjele još neke cure!!!
Jedna od tih koja je sjedila točno nasuprot mene bila je NAJLJEPŠA cura koju sam ja vidio u životu!!!
Ja nisam mogao sebi doć u početku i tako malo smo pričali s tim curama spdali se i tako!!!
A najbolje mi je bilo kad me ta cura pitala kkoja sam škola, ja kažem el. tehnička, a ona me pita 4. jelda??? ja sam ostao "MOLIM" koji 4. pa ja sam 1. sad je ona ostala i onda je počela velika rasprava za stolom kako ja izgledam ao da imam 18!!!
E jebiga valjda sam im bio zgodan!!! rofl
Kasnije sam skužio da se ta predivna cura zove Tea i da ima dečka, a jebiga svejedno ne ciljam ni ja tako visoko!!!
A još najbolje što njezin dečko izgleda kao jedan moj frend iz razreda eek, ubio sam ga u ponedjeljak!!! smijeh
I dobro tako je vrijeme prolazilo, stari od Nenota nas je častio, bend je svirao iako se loše čulo ali jebiga!!!
Onda smo oko 01:00 ujutro krenuli ča tj. krenuli smo na afterparty u disco club Seven i onda smo bili u Sevenu do 03.30 i mogu reć da je bilo JADNO Seven je takvo sranje od disca da to nije za ljude, Točki nije ni do koljena!!!
Nakon što smo otišli iz Sevena išli smo tražit neš za jest i našli smo bus nazad za Rijeku i naravno via Rijeka, došli na Žabicu i išli u onaj mali fast food tamo na Žabici i išli se najest ko ljudi!!!
I onda smo još šetali po gradu i sprdali se do 05:00 i ja i Dash smo došli doma negdje oko 06!!!
I onda sam spavao do 15 sati i probudio se taman kad je ručak bio gotov!!! njami
Bio je to najbolji provod u zadnjih o bokte neznam ni sam, najbolji provod u zadnjih otprilike 2 mjeseca!!!
Sad vidite kako rjetko imamo veće partye!!! Žalosno!!! no

Evo to je bilo sve od tog provoda raspiosao sam se ali neka svijet zna šta je bilo!!!
Next da vam kažem kako sam proveo valentinovo, pa kao i svako drugo do sada dosađujući se doma!!!
Hehe ja niti jedno valentinovo od početka života nisam proveo s curom jer je nayravno nisam imao!!!
Valjda ću jedno 16-ti put iimat sreće pa da imam curu za valentinovo!!!

Evo vam par slika, nisu baš nešto ali neznam šta drugo da stavim!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo mi je baš fora slika, bass gitara slikana vodoravno!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Evo jedna malo pre luđačka bass gitara!!!

Image Hosted by ImageShack.us
I jedna bass ljepotica!!!

Evo jedan spot, ovo je najljepši guitar solo na svijetu, obavezno pogledajte!!!


Neću više spotova stavit tek u sljedećem postu neš novo!!!

Dash mi još nije poslao novi text ali čim ga pošalje ću ga objavit!!!
I nije mu baš drago jer u prošlom postu uopće niste komentirali njegov text!!!
Pa nije ona valjda trošio svoje gitarske prste zakurac???

Evo to je sve za ovaj post, ostavite puno komentara!!!
Pozdravi i puse svima!!! wavekiss
- 15:10 - Komentari (56) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete čitat o svemu i svačemu!!!
Ponajviše o mom životu, bendu i drugim dobrim bendovima!!!
Užvajte i vjeruje: ŽIVOT JE KURVA!!!

Satić i stanje mjeseca ako vas zanima!!!

CURRENT MOON



O meni:

Ime - Dalibor
Nadimak - Daki, The_Hawk
Rođen 24.07.1991
Horoskopski znak - lav
Mali opis - crna kosa(duga), smeđe oči...
Ljubav - solo.
Grad - najljepši grad na svijetu Rijeka!!!
Škola: Elektroindustrijska i Obrtnička Škola Rijeka 2.A razred!!!
Općina - Pećine
Hobi - Bassist!
Ostalo - obožavam crnu i crvenu boju, slušam isključivo Rock i Metal i MRZIM CAJKE!!!
od bendova slušam: In Flames, Eluveitie, Ensiferum, Elvenking, Helloween, Motorhead, Megadeth, Panteru, Mercenary, Moonsorow, Dire Straits, Anthrax......
Najvažnije stvari u životu: 1. Škola, 2. Bend, 3. Cura, 4. Frendovi, 5. Obitelj, 6. Sve ostalo!!!

Malo vas je al vas ima!