Life Is A Battlefield

18.09.2006., ponedjeljak

I Dont Need Your Civil War

Pozdrav ljudi evo mene ponovo nakon 15 dana, meni su bili dobri, a vama???
E da zahvaljujem se svima koji su glasali u prošlom postu, odlučeno je za Led Zeppelin pa sam stavio njihov spot Stairway To Heaven!!!
Vjerovatno se čudite naslovu ali nema potrebe trenutno mi je to najbolja pjesma od Gunsa!!!
Ok dosta o prošlim postovima, pjesmama itd... prelazim na stvar!!!

Evo škola već traje dobra dva tjedna, ja se dobro snalazim u novoj školi, ekipa je dobra, profesori još ne tlače itd... MA SVE PET!!! rofl
Svakog petka i subote smo išli van, dobro se zabavili i sve super!!!
Ali ove subote je bio ludi provod, ekipa se okupila u streljani na Kantridi, stavili smo muziku (Gunse naravno!!!) i zajebavali se!!!
Neki su igrali pikado, a ja i još par frendova smo krenuli igrat karte!!!
Igrali smo Blackjack i naravno ja sam bio diler!!! (tko će drugi!!!) rofl
I tako dobro je meni to išlo, igrali smo do 50 pobjeda, ja sam ih imao 45, pobjedio je moj frend Nemanja (Njoko) naš best of the best bubnjear!!!
Ali čujte mi smo tamo došli oko 8 navećer i kako smo mi igrali nismo gledali na vrijeme i kad smo završili igru pogledamo na sat, a ono ni 5 ni 6 nego 1 ujutro!!! eekeekeek
Šta ćemo sad busa više nema kako ćemo doma???
I mi se lijepo pokupili i pješke doma sa Kantride!!!
Imali smo sreće murija nas nije zaustavila po putu, ali smo svejedno došli doma u 4 ujutro (krenuli smo u 01:30)!!!
Noge su mi otpale, morali smo propješaćit cijeli grad!!!

I tako, frend (Nike) je kupio Električu gitaru, i prvi je od nas koji je nabavio svoj instrument; svaka mu čast!!!
Ja dobivam bass gitaru za točno mjesec dana, a Niko će si uskoro kupit gitaru, a za bubnjeve stvarno neznam!!!
E da i u bendu sad svatko ima svoje umjetničko ime!!!
Nike je (Dash), Ja sam (Hawk), Niko je (Snake) i Nemanja je... ...WELL WE DONT KNOW YET!!! Neznamo još!!!
Možda sam vam reko možda ne promjenili smo ime benda u Hells Angels!!!
Jer nam bolje zvući i nikoga ne kopiramo!!!
Kada dobijem bass gitaru ću se slikat pa ćete imat moju sliku!!!

I šta još, hmmm lets see.... aha heureka anyway... a da jedan iz mog razreda je već dvaput bio izbačen sa sata nono, ahhh radio je gluposti, a danas su on i još jedan pobrali komade, opet su radili gluposti!!! nononono
AHHHH S KIM JA IDEM U RAZRED!!!
Ali by the way na polugodištu ću zatražiti premještaj u računalnog tehničara, tamo mi je frend iz bivše škole i bolji su profesori tako da idem tamo!!!
I BJEŽIM ODLAZIM VAN IZ OVOG RAZREDA JE SU SAMI DEBILI U NJEMU!!! Čast iznimkama!!!

Neznam šta da vam više stavim od slika, ne nalazim niš novo zato vam i ne stavljam slike, zato mi blog izgleda malo glupo zar ne!!!
Kao što sam prije reko sada najviše slušam od Gunsa - Civil War i Attitude, nabavio sam cijeli soundtrack sa filma School Of Rock i mogu vam reći da je No Vacancy najbolji sa pjesmom Heal me, Im heartsick!!!
E i nabavio sam od Paula Gilberta - Down To Mexico, to je virtuozna pjesma koju je skoro nemoguće svirat, jer je Gilber bolesnik!!!
Možda je najbolji gitarist na svijetu ali je bolestan, KAKO MOŽE TO SVIRAT???

Evo vam slika Paula Gilberta:
Image Hosted by ImageShack.us
Luđak ljudi luđak!!!

Image Hosted by ImageShack.us
A pazite ovo, trzalica s potpisom Paula Gilberta, to moram nabavit!!!

Image Hosted by ImageShack.us
A evo i još jedna njegova slika!!!

I evo ljudi to bi bilo to, nakratko opisanih prošlih 15 dana, malo o bendu, malo o Gilbertu i tako!!!
Ako nebudem imao pametnijeg posla napisat ću novi post za 7 dana, ali vidjet ću!!!
Pa se čujemo ljudi moji!!!
Pozdravi i puse svima!!!wavekiss


- 13:52 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete čitat o svemu i svačemu!!!
Ponajviše o mom životu, bendu i drugim dobrim bendovima!!!
Užvajte i vjeruje: ŽIVOT JE KURVA!!!

Satić i stanje mjeseca ako vas zanima!!!

CURRENT MOON



O meni:

Ime - Dalibor
Nadimak - Daki, The_Hawk
Rođen 24.07.1991
Horoskopski znak - lav
Mali opis - crna kosa(duga), smeđe oči...
Ljubav - solo.
Grad - najljepši grad na svijetu Rijeka!!!
Škola: Elektroindustrijska i Obrtnička Škola Rijeka 2.A razred!!!
Općina - Pećine
Hobi - Bassist!
Ostalo - obožavam crnu i crvenu boju, slušam isključivo Rock i Metal i MRZIM CAJKE!!!
od bendova slušam: In Flames, Eluveitie, Ensiferum, Elvenking, Helloween, Motorhead, Megadeth, Panteru, Mercenary, Moonsorow, Dire Straits, Anthrax......
Najvažnije stvari u životu: 1. Škola, 2. Bend, 3. Cura, 4. Frendovi, 5. Obitelj, 6. Sve ostalo!!!

Malo vas je al vas ima!