Life in Zion

subota, 22.04.2006.

Malo smijeha u kisnim danima, hare, hare!!!!!!!!!

...ReVeJeReBe i price sa osuncanog otkoka HripihiTudiHa...

Prica Broj jedan. 22.04.3006.

"Dragi moji, ovo vam govorim ja, ReVeJeReBe eMATeEReEVeAeMeSEeNAJodEBeEeM, no možete me zvati Reve. A zašto bi me upoće zvali? Vi me dovraga ni ne možete zvati. A ako me i možete zvati, u nekim svojim halucinogenim snovima, ja vam se neću javiti. A znate li zašto vam se neću javiti? Zato što ne postojim, zapravo ja postojim, ali ja sam vama daleko, jako daleko. Tisuću godina dalje od vas. Zaista, pogledajte gore iz koje je godine priča. Jeste? Eto.
Ja sam dakle u budućnosti. Vama je to vjerojatno jako zabavno, meni bi bilo da mi neko danas napiše pismo iz 4006. "Joj gle, pismo iz budućnosti...", rekao bih "...baš zabavno.".
Meni to nije zabavno.
Jebi ga.
Ali meni ni nema šta bit zabavno, kad ja ne pišem ovo kako bih sebe nasmijao.
U krajnju ruku, ja se sad ne zabavljam, mene još nema. Hehehehe, ovo je zabavno zar ne?
Dosta.
Vas bi sad moglo zanimati kako mi je živjeti u 3006. Što sve postoji, što se događa, šta ljudi rade, šta su izmislili.....
To vam nažalost ne mogu reći.....hehehehe...i ovo mi je zabavno. Naime, znate li zašto vam ne mogu reći....ja ne znam kako je vama u 2006., da bih ovo u čemu ja živim nekako usporedio. Mogu vas pitati...jeste li prije 1000 godina imali npr. čaše, jer ako niste, to je novo. Mi ih sada imamo. I tako sa svime...npr. ako niste još vidjeli avion, to postoji danas. I takve stvari...
Vidim da će ove razlike u godinama biti mali problem.
Jebi ga.
Ajmo dalje...
Ja živim na malom otoku. Sigurno znate što je otok, jer moj otok postoji već više od 1000 godina. Možda to i vi znate, jer živite na mom otoku. Možda se danas (hahahaha i ovo mi je smiješno. Kao "danas" kao prije 1000 godina hahahaha) nekako drugačije zove, a vi stojite upravo na mjestu gdje ću ja ovo napisati danas (hahahaha, opet to danas). Naime, ne znam tko će pronaći ovo pismo, jer ga nikome ne šaljem. Kad me poštar pita za adresu, reći ću: "Ajd, stari, koga briga? Pošalji ga u 2006., svima će biti zanimljivo, pa iz 3006.-te je, kaj ne?".
nadam se da je tako i bilo, ako je bilo znaći da ću uspjeti.
Zanimljivo.
Tu bih ja za danas stao, možda vam sutra (hahaha)... uglavnom... možda jednog dana, koji će meni biti jučer ili prekojučer, a vama sutra ili prekosutra naiđete na još kakav komad papira, znat ćete da sam/ću/ vam pisao/šem/ti.
Do tada, pozdrav....
Reve."






- 18:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>