Life in Zion

subota, 15.04.2006.

Život

Stari doper, nekoliko godina stariji od mladog Vanjaha, gledao ga je s postovanjem. To je mladom VJahu ulijevalo pouzdanje i budilo poštovanje.
"Vjah, volim te više od 80% ljudi u ovom gradu, al radis uvijek iste greske. Trebas se podici na visu razinu od ove nase. Gledaju me kao sljam, kao olos. Nakon sveg ovog sta sam prosao osobno bi pucao u sve te dopere. Digni se iznad ove ulice, napravi odmak. Nekda smo svi brijali zajedno, bili obitelj. Ti si onda jos bio mali. Nema tog vise Vjah, danas te vise nema tko paziti, sam si i odrastao. Makni se sad od nas, od sveg toga. Od policije, zatvora, bijede i srama. Budi gospodin sine, ne sljam kao mi koji ljepotu pronalaze u brojanju ispijenih boca pive ili ruma, ne kao mi koje gledaju ocima punim mrznje i nerazumijevanja. Uzmi knjigu citaj, diplomiraj, nauci disati i onda opusti, zapali pljugu kao gospon covjek, potapsaj si komada po ledima, daj joj pusu, budi daleko. Daleko od ovog sranja....brate....daleko."

---ovo nije jos jedna izmisljena pizdarija---op.a.

Ras VanJah Rolla
- 01:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>