18.09.2006., ponedjeljak

Ozzie je u jednom dijelu naišla na malu svjetiljku,svjetlila je snažne crvene boje.
Ozzie je krenula uzeti svjetiljku.

Pauk:Montana,ne diraj to,to se ne dira!
Ozzie:Zašto,met...
Pauk:Što???!!?
Ozzie:Mete mi se...Čistiti ću!


Ozzie se pokušavala spasiti od rijeći "met",htjela je reći "metlo".Spasila se je.Odjednom je došao Draco.
Bio je sav krvav.

Draco:Ozhi....Ouzzie....Ozzie.....Po...Moozi....Miii......
Pauk:Znači,ti si Ozzie??!!!??


Draco se onesvjestio.

Ozzie:Nee!!!
Pauk:Odvedite je u paučadovu tamnicu!
Ozzie:Nee,Draco!Zbog tebe,glupi pauke,Draco je umro!Ubiti ću te!Aa....Ne....
Pauk:Ha ha ha ha,odvedite je!I objesite Draca za vrat u tamnicu da ga gleda!
Draco:G...dje....Samo...Sam....Štra?Što??
Ozzie:Bježi!Nisi umro???Yes!!Nisi umro!Nisi,nisi?
Draco:Nee...Gotovo je....


Ozzie su odveli negdje.

Pauk:Maknite Dracu,dok je Ozzie otišla,crvenu boju s lica!
Draco:To je crvena boja??Zašto me onda sve boli?Upomoć!Što..Što mi se dogodilo?
Pauk:Dao sam ti specijal spider čaroliju,da te sve boli!
Draco:Pokvareni ste!Ozzie!Zašto me više ništa ne boli?!?
Pauk:Poništena čarolija!
Draco:Što?


Bio je mrak,ali je Ozzie uzela svjetiljku i pobjegla kroz rešetke čarolijom one su se odvojile.Kada je Ozzie gledala svjetiljkom,vidjela
je sve ljigavije nego ikad.Našla je papirić na svijetiljki,a na njemu je pisalo:


Svjetiljka vidi suprotno,ako si čovjek,sve će biti ljigavo,a ako si vrtsa opake paučadi,sve će se vidjeti lijepo,kao kad ljudi gledaju.
Zato ja,Strašni tebi,Pauče veliki,dajem ovaj papirić,da znaš zašto sam uzeo svjetiljku.


*Strašni*


Bilo je čudno jer Strašni nije uzeo svjetiljku,bilo je očito da ju je zaboravio.Ali dok sam tih pola sata proučavala dvorac nisam vidjela Strašnoga niti Johna.
Ozzie je došla u Hogwarts.

Ozzie:Navanda,ispričati ču ti što se dogodilo.
Ja:Što,reci.
Ozzie:Bila sam kod paučadi....


Sve mi je ispričala.Rekla sam joj da mi je žao.

Ja:Idemo spavati.
Ozzie:Da.


Došlo je i jutro.Ja sam spavala.Netko me probudio.

Ja:Nee...Spava mi se,tko ti bio.
Ruth:Probudi se!Ja sam,Ruth.
Ja:Pusti me!
Ruth:Za pet minuta počinje nastava sa Umbrigredicom!
Ja:Dobro.


Ustala sam se.Kasnila sam pet sekundi s Ruth.Svi su ostali bili na nastavi.

Umbrigredica:Vi,kasnionice male,kasnite!Pogledajte koliko je sati,kod mene se dolazi pet minuta prije!Kasnite dva sata!
Ruth:Pa naravno,da vas ne moram gledati!
Ja:Ruth,sad će nam oduzeti 100 bodova!
Umbrigredica:Točno,za Griffindor 25 bodova manje!
Ruth:Baba!
Ja:Ej,Ruth!
Umbrigredica:Još 10 manje bodova za Griffindor!
Draco:Yes!Too...Juhu...
Umbrigredica:10 manje bodova za Slytherin!
Draco:Luđakinja pokvarena!
Umbrigredica:Još 20 bodova manje za Slytherin!
Draco:Gdje ti je mozak,starice?
Umbrigredica:Još 50 bodova za Slytherina!Manje,naravno!
Draco:Jeste vi normalni?
Umbrigredica:Oduzimam ti samo 10,ako još išta kažeš,oduzet ću ti sto!
Draco:OK,babo.
Umbrigredica:Zadnji put ti kažem,još jednom nešto kažeš i letiš van!I 100 bodova manje za Slytherine sljedeći put!


Završio je sat,ne najbolje za Slytherine (ha ha ha ha).Jadni oni...I tako je mirno završilo sve i više valjda nećemo
ići u dio šume "paučadi".Mislim da je ovo kraj,da su Strašni i John dobro prošli...Pobjegli su.


p.s nadam se da je post dobar.Ostavljate koemntare!


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com




| 11:53 | Komentari (1) | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

1
blog
2

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Razno
3
Likovi
4
Blogovi
5
6
design