noembed> Sad je stvarno došao taj dan.. - Live In Cartoon Motion - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*design: Lucija ^^

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

And it don't have to make no sense to you at all,
'Cause this is my interpretation

Linkovi



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Iskra voli pivo.
Iskra voli crvenu.
Iskra voli tirkiznu.
Iskra voli srca.
Iskra se trgnula.
Iskra je prošla fiziku!
Iskra voli votku.
Iskra voli rdeče nokte.
Iskra voli sunca.
Iskra voli pandu, i puccu i klještića.
Iskra voli šljokice.
Iskra ne voli zimu.
Iskra više nema slomljeno srce.
Iskra se više ne boji aviona.
Iskra hoće još jedamput u NY.
Iskra obožava boje.
Iskra si pokušava svaki dan što više ušareniti.
Iskra voli kad joj pogled na Spužva Boba uljepša dan
Iskra je konačno dočekala ljeto
Iskra je pogledala Exitovu predstavu
Iskra se zbog toga ponovo zaljubila
Iskra zna da njih ima, itekako...
Iskra je bila u Rimu
Iskra je konačno propričala malo talijanskog
Iskra je domišljata
Iskra je jedinstvena
Iskra je luda
Iskra je luda za fotkanjem
Iskra je crtačica
Iskra je pričalica
Iskra voli filmove
Iskra je dobra prijateljica
Iskra voli dobre serije
Iskra je dijete u duši
Iskra je pozitivna
Iskra je papalica
Iskra voli svoje Billy Brown starke
Iskra je drukčija
Iskra je simpatična
Iskra je ponekad tvrdoglava
Iskra zna biti teška
Iskra voli crtati smajliće =)
Iskra je prava spavalica
Iskra je dobra dušica
Iskra je tamnooka
Iskra pije Juicy Fruits
Iskra voli Americano kolačiće
Iskra ne voli kad ju drugi zovu Iskrica
Iskra hoće još jednom na Chagalla
Iskra bi htjela u Irsku
Iskra je pametna kad treba
Iskra je luda za praznicima
Iskra hoće mini cooper, crveni sa zastavom
Iskra nije lako zaljubljiva
Iskra ne voli školu
Iskra voli žutu i crvenu boju
Iskra voli more
Iskra jedva čeka ljeto
Iskra obožava životinje
Iskra voli pričati o sebi
Iskra nije egocentrična
Iskra je Iskra


utorak, 16.12.2008.
Sad je stvarno došao taj dan..

Evo
I sve je gotovo.
Ocjene su zaključene.
Prolazim.
Jej.

Pao mi je kamen sa srca.
Mogu disat.

Konačno sam sve zaboravila i sve me prošlo.
Konačno sam slobodna. Od svega. Ljubavi. Više me ne muči ništa. Kako je ljepo kada te nešto prođe. Zaboravila sam kako je biti ravnodušna. Prelijep osijećaj, za promjenu.

I izgleda da sam se i većine svog društva oslobodila.
Kurve.
Neznaju drugo osim ogovarati. Jedan dan s nekim su si najbolje, a drugi ogovaraju. Imam osijećaj da cim se okrenem vec počnu. Ne uklapam se u njihov kalup. Kako je loše biti drukčiji. Ne mijenjam se. Konačno sam postala Ja odkad sam ih se oslobodila.
Kada ti 20 puta u istom danu kazu isto, vec poludis.
Kada se čude tvom samopouzdanju.
A iza leđa te ogovaraju.
Kako jedne narančaste žabice sve mogu promjeniti.
Važno mi je da se ja dobro osjećam.
Ako te to ustrašuje sama si si kriva.

Poradite na samopouzdanju.
Pa cete dobro izgledati u bilo čemu.
Tu nije važna odjeća.
Uopće.

Konačno se vratila i kreativa.

Opet mi je počela faza Jinxa. I Mike. To je valjda već tradicija.
Kada sam sretna.
I živih boja.
Pa me prozovu kurvom.
Neznam.
Lijepo mi je.

Love
Iskra



<< Arhiva >>

0