četvrtak, 06.04.2006.

VICEVIIIIIIIIIIII

size=5>roflOralni seks rofl





Dogodila se prometna nezgoda na cesti tako što je u dida Matin 20 godina stari Jugo uletio Ferari za kojim je sjedila plavuša seks bomba. Plavuša predlaže da prije nego stigne prometna plati dida Mati 10.000 kuna i da se stvar zataška. Dida Mate se složio, ali iz radoznalosti ipak zapita plavušu:

"Gospođo, mogu Vam postaviti samo jedno pitanje?"
"Naravno"
"Da li znate da sam ja 35 godina radio u u uspješnom državnom poduzeću i evo imam samo ovaj stari Jugo, Vi ste pak još tako mladi i već vozite Ferari… Ako nije tajna možete li mi reći kako Vam je to uspjelo?

"Naravno. Bavim se oralnim seksom."

"Jel’ to ono što mi narodski zovemo 'pušenjem'?"
"NE! To se zove oralnim seksom. Pušenje je ono što ste Vi 35 godina radili u tom Vašem uspješnom državnom poduzeću."


Dječji biseri





1. Ne znam koliko imam godina. To se stalno mijenja.
2. Tata je odrastao na selu. On je kravu vidio uživo.
3. Jako sam se uplašio kad se mama razboljela. Pomislio sam da će nam tata kuhati.
4. Ja se ne svađam s roditeljima. Nisu moj nivo.
5. Kad se mama posvađala s tatom, prvi put sam vidio leteće tanjure.
6. Životno osiguranje je novac koji dobije onaj tko preživi smrtni slučaj.
7. Usvajanje je bolja mogućnost. Tako roditelji mogu sami izabrati svoje dijete i ne moraju prihvatiti baš ono koje su dobili.
8. Krave ne smiju brzo trčati, da ne bi izlile mlijeko.
9. Crvi ne grizu jer imaju rep i naprijed i nazad.
10. Breskva je kao jabuka s tepihom.
11. Proljeće je prvo godišnje doba. U proljeće kokoši nose jaja, a seljaci krumpir.
12. Psi obično vole vodu. Neki čak toliko, da u njoj i žive. To su morski psi.
13. Sve ribe nose jaja. Ruske čak kavijar.
14. Zoološki vrt je super. Tamo možemo vidjeti životinje koje i ne postoje.
15. Nisam kršten, ali sam zato cijepljen.
16. U Francuskoj su nekad pogubljenja kriminalaca izvodili želatinom.
17. Ribe se razmnožavaju tako da nose iskre.
18. Muslimanska Biblija se zove Kodak.
19. Papa živi u Vakuumu.
20. Cak i dječaci imaju za reći nešto zanimljivo ako ih dovoljno dugo slušaš.
21. Za djevojčice je bolje da se ne udaju, ali djećacima treba netko tko će čistiti.
22. Što moji roditelji imaju zajedničko? Paa... Oboje ne žele imati više djece.
23. Ti u stvari ne odlučuješ sam kad trebaš stupiti u brak. Bog to odlučuje odavno unaprijed i ti na kraju vidiš što ti se dogodilo.
24. Prvo moraš naći nekog tko voli iste stvari kao i ti. Ako na primjer ti voliš nogomet, onda se i njoj mora sviđati to da ti voliš nogomet i onda ti donosi čips i pivo.



Zlatna ribica





Prolazi Mujo pored Hasine kuĆe i vidi u Hasinom vrtu kako
Becker i Sampras igraju tenis?!
"Pobogu Haso", veli Mujo, "pa šta ovi slavni tenisači rade u
tvom vrtu?"

Veli Haso: "Pusti, bolan, Mujo, našo sam neku zlatnu ribicu
koja ispunjava želje!"

Na to se Mujo sav pomami: "Zlatnu ribicu, kažeš? Gdje je, gdje je??"

Veli Haso: "Eno je tamo, bolan u kuhinji i u caši, samo pazi,
malo je nagluha!"

I otrči Mujo kod zlatne ribice i počne se derati u čašu:
"ZLATNA RIBICE, ZLATNA RIBICE, ŽELIM STO MILJUNA KUNA, STO MILJUNA KUUNAAA!"

I ode Mujo doma, a kad tamo nađe umjesto sto miljuna kuna,
sto miljuna sapuna!

Sav ljutit vrati se Hasi i veli mu: "Pa pobogu Haso, ova tvoja
zlatna ribica ništa ne valja! Ja želio sto miljuna kuna a
kad tamo dobio sto miljuna sapuna!!!"
A odgovori njemu Haso: "A šta ti, bolan misliš, da sa ja htio
vrhunski TENIS??!!"

Lanci





Bježe Mujo i Haso iz zatvora. Mujo kaže Hasi: "Gle, pada snijeg! Haso mu odgovori: "NE brini imamo LANCE!"

- 20:01 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



Ovdje prićajte svađajte se,... Ma radite kaj oćete,...










Šale, vicevi,...
SVE I SVAŠTA!!!
wavethumbupthumbupthumbupwave
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MY NICKNAME IS:


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



Glittery texts by bigoo.ws


KKinky
AAltruistic
RRadical
OOdd

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Nešto o meni,...

Zovem se Karolina, imam 14 godina, živim u Novom Zagrebu,...Treniram odbojku i obožavam slušat muziku, a pogotovo narodnjake,...NARODNJACI, a i naša muzika... JEDNOSTAVNO IH OBOŽAVAM!!!
Ovak,...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Click here to get avatars like this!

Ovo bi bila ja, dio ekipe B.A.D. G.I.R.L.S....


Click here to get more dollies like this!

Ovo bi bila Gromovita, dio ekipe B.A.D. G.I.R.L.S.... Kosa strši na sve strane,...


Click here to get avatars like this!

Ovo bi bila Vicky, dio ekipe B.A.D. G.I.R.L.S.... Dobra curka,al zna bit bahata,...


Click here to get more dollies like this!

Ovo bi bila Petra, dio ekipe B.A.D. G.I.R.L.S.... Petra je najzakonskija i nje se treba bojat,...


Click here to get more dollies like this!

Ovo bi bila Ivana,dio ekipe B.A.D. G.I.R.L.S....Cura je zakon, ima muda sve napravit i jebe joj se za školu,...


Click here to get more dollies like this!

Ovo bi bila Boža,al ona je malo punija, dio je ekipe B.A.D. G.I.R.L.S... Cura je u nekom svom svijetu i trebaš joj 5 puta objasnit dok ne skuži,...


Click here to get avatars like this!

Naša zajednička prijateljica, Marko,...


Click here to get more dollies like this!

Ovo bi bila moja the best sestrićna Emina,... S tom sestrićnom ćesto idem van,... Ona ima 16 godina i ima jako zgodne prijatelje,...


Click here to get more dollies like this!

Ovo bi bila moja sestrićna Emina,... Ona ima 28 godina i već ima djete,...


Click here to get more dollies like this!

Ovo bi bila moja sestrična Selma,... Cura je iz Bosne i živi tam, al baš je zakon,... Mi se često vidimo jer ona često dolazi u Zagreb,... Ima 15 godina,...