05.02.2007. / ponedjeljak

pusa svima!

onaj prošli post je bio samo za moju edu,jer joj je kao što ste vidjeli danas rođendan,pa u tom postu nisam htjela pisat ostale stvari kaj ću sad...imam vam puno toga reć,niš novo jel tak?lol..smijeh...prvo,želim vam zahvalit svima kaj ste mi komentirali i svima koji me čitate,pusaaaaaakisskisskisskisskisskisskisskisskiss!imam ono punooo komentara,fakat super!samo nastavite tako,hehe...dead...meni mama stalno neš govori kako sam puno na internetu,bla,bla,bla...burninmadblabla...više je nemogu slušat,pa tak da nemogu biti baš puno na netu,samo pol sata u jednom danu...namcornamcornamcor...a kaj ću...da mogu biti više,naravno,puno više bi vam komentirala,ali ovak...SORRY LJUDI!rolleyesod četvrtka samo ležim ispred telke u boravku i dosađujem se....poželila sam sve svoje frendove iz razred,škole,kvarta...u srijedu idem u šklolu,više mi je dopizdilo doma...nemrem,seka me stalno muči,ne da joj se ići na faks,pa je stalno doma,samnom....madmadmad...ubit će me!i još nekaj,na ono kaj sam napisala o njoj(u nekom prijašnjem postu),neš kao da nema osjećaja,ona je to protumačila kao da sam ja rekla da je hladna kuja....ali ok je ipak,dok sam bila bubina cijelo vrijeme mi je kuhala čajeke i brinula se za mene...pa onda je zaslužila jednu small kisskiss...deadroflsmijeh...kak nisam bila u civilizaciji već par dana,ne znam kaj da pišem,nije mi se nikaj dogodilo,nema uzbuđenja,lol...e,preksinoć sam sanjala neki ludi san..isuse...bolesno...a seka je sanjala neke ljude kaj ju napušavaju...smokinsmokinsmokin...a mama je sanjala neš kao da se penjala po nekim ljestvama i došla je jedna žena i namjerno joj podrmala ljestve da padne i onda sam došla ja i zadržala ljestve i nije pala...jej...I am the hero...šalim se...svi smo neš ludo sanjali...a kaj sam sinoć sanjala,bolje da ne pričam...malo je,onak...ajmo reć...prosto...deadsmijehroflnaughtynutzujowavezaliven...i tak,mama me probudila u 7 da popijem tabletu,pa mi je prekinula san...namcor...ali onda sam opet zaspala i san se nastavio,jej!cereki onda sam pajkila do 12 i 40...kad sam se probudila seka mi je napravila finiii doručak i gledala sam telku,pisala post za edicu i cijelo jutro sam bila tak uzbuđena,ne znam zašto!!!mislim,htjela sam pobacat stvari po kuči... eda i
ja mislimo da smo povezane,nekom kao telepatijom ili tak neš,ali fakat..to se već par puta pokazalo istina!npr. danas je ona bila uzbuđena zbog ročkasa i ja sam bila,kao da je meni rođendan...fakat,ono...čudno!...nemrem vam to opisat...nisam znala kaj ću sa sobom pa sam išla cistit stan,cijeli dnevni boravak sam preokrenula,izribala,izglancala...mouthwashmouthwashmouthwash...malo me onda popusitilo uzbuđenje...pa sam išla papat...njamipartynjami...i sad pišem postek...i tak...nije dugačak kao onaj prošli...lol...bit će vam lakše pročitat...e,još nekaj,u zadnje vrijeme sam dijelim neke savjete,nika je plakala zbog dečka,pa sam joj dala savjet,tinu sam dala savjet,neš za cure...ak vama ostalim treba,samo pitajte...neš mi dobro ide tješenje...lol...mislim,možete mi uvijek reć kad vam je teško,ja ću vam rado pomoć!kisswave..joj,svaki dan mi sve više ljudi komentira...supač...ali ak ovak nastavite,nećete mi svi moći stati u linkiće..lol...šalim se...sad sam se još nečeg sjetila,zove mene danas dinucek da me pita za neš kaj je trebao isprintat meni i dragzy i javi se moja seka i kaže:si? (gledale smo neku mexičku sapunicu i ona počela pričat na španjolski,onak iz zajebancije..ludbanglud...)dođe dinucek:aaaa,jel laura doma,kaže ona:si,si...ja se javim(ja brijala da to mama zove) i on kaže ono: bok,ono čudno mu sve...rolleyesrolleyesrolleyes....nie mu bilo jasno kaj seka priča...a ja se strgala...e,jeste gledali sinoć onaj film na hrt-u,ispod crte...baš je dobar film...ona glumica,leona paraminski je baš slatka...nemojte me sad krivo shvatit,ali kad je žena fakat lijepa,ima plave oči onak,ma mrak je!......ajde,da ne duljim i da vam ne dosađujem,idem sad,postek je gotov...FINITO!

05.02.2007. ...18:32 Komentari (45) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

<...O mom blogeku...

  • wave...pišem o svom životu....o svojim mislima....o ljudima oko sebe..o pojavama...o čudnim bićima...o životu općenito! wave


    bang...Nešto malo o meni...bang

    ...živim svoj život,okružena svojim mislima i idejama....polako stvaram svoj svijet...otkrivam nova neistražena prostranstva....proživljavam tugu i bol....sreću i veselje...prepuštam se događajima,neizbježnoj sudbini...živim u svom stilu,onako kako mislim da je najbolje...ledbim nad zemljom...uživam u slobodi koja mi je dana...thumbupsmokinparty


    cerek....O onome što volim...cerek

    ...skatere...cerek...emo dečke...cerek

    ...emo...smijeh...rock...smijeh...punk...smijeh

    ...skateboarding...naughty...snowboarding...naughty...nogomet...naughty

    ...zelenu boju...dead...maslinasto-zelenu boju...dead

    kiss...svoje frendove:eda,dora,lana,dragzy(L.S.D-ovka),iva p.,sve ivane,koliko ih ima,ne da mi se sve nabrajat,ruksa,dinucek,mata,boki...ma svi su zakon!!!..thumbup...LJUDI VOLIM VAS SVEEE!kiss

    P.S. ako neko ne zna šta je emo,odite na moj stari blog,imate adresu u linkićima!


    mouthwash....Evo i chata...mouthwash




    Free shoutbox @ ShoutMix