01.02.2007. / četvrtak

jakooo dugi post,o svemu i svačemu!

evo novi postek...hana evo za tebe....kad već kažeš da su ti moji posteki zanimljivi....thumbup...ali naravno i za vas druge ...kiss...pa,uvijek počinjem od onog dana kada sam zadnji put pisala,ovaj put to je bila nedjelja....pa,ajmo...opustite se i prepustite avanturi...lol..šalim se!...smijeh...dakle,da se ja sad sjetim...u ponedjeljak škola popodne,digla sam se oko 9 i trebala sam se spremit za logopeda,ali mi se nije dalo tak da nisam otišla,nazvala sam ženu i rekla da imam neke pripreme iz kemije,jer idem na natjecanje...mouthwash...ok,tak sam malo zujala po kući i ošla u školu...prvi sat smo imali zemljopis,ne sjećam se baš kaj smao radili,dosadno..bang...onda je bio engleski...slušala sam mp4 pod satom i žena me istjerala van...a prije mene je i kobe jer je slala porukice neke...pa smo tak mi bile vani....onda smo ušle i salopekica je istjerala ruksu i dinuceka jer su se kao neš posvađali,dinucek je reko da ga ruksa dira po guzi...a ruksa fakat i je,s knjigom..pa su se tak oni derali:daj pederu pusti i tak...onda je bila fizika,ne znam kaj samo radili,jer ja se ubijam dok imamo karađolicu....lud...onda vjerkas,e ovo je bilo zakon...kak smo nemirni ko i uvijek žena nam dijeli neke tam bombone...i ja sam išla pitat dal mogu na wc,žena me pustila,izađem ja i dođem tam u hol gdje su bili ovi kaj nemaju vjerkas:dora,tonka,eda,dragana,boki i tak...i dora je ispitivala sve da li znaju kaj je sado-mazo i ja sam jedina znala...onda je došo ruksa i dora ga to isto pitala,nije znao,pa smo mu rekle,i dođemo mi u razred i on se zadere:profesoriceeeeee šta je to SADO-MAZO.....mi se svi počeli trgat...to vam je ono u sexu,dok se tuku i vežu lisicima i rade tak te perverzije...wink...i tak,bili smo jako nemirni i dođe žena:ja vama dijelim bombonem,a vi tako...a dođem ja njoj:pa mogu ja vama dijelit bombone,nije bed...rofl...onda smo imali hrvatski,raska mi je skoro dala 1 jer sam se neš svađala s rukom cijeli sat...poslije škole sam bila kod dore kao da vježbamo matišu za test...ok,ajmo reć da smo vježbale...wink...utorak je došao...hmmm opet ja ujutro zujala po kući neš sam kao trebala učit,moš mislit...ošla u školu...prvi sat je bio tjelesni i igrali smo badminton(valjda se ovak piše) i ja se nisam zagrijala,nisam trčala i radila vježbe i sad me bole mišiči...na guzici...tonka kaže da to ne može bit od toga,ali ja ne znam od čega drugoga bi me moglo bolit....au,svaki put kad se pomaknem..boliii!...blabla...onda smo imali engleski,pa matišu,pisali smo test,ali nisam stigla zadnje pitanje,tak da niš od petice...jebiga...namcor...onda je bila povijest..dado i ja smo se zajebavali po običaju,pa je vursterica dala tisućiti zapis i premjestila me u zadnju klupu do prozora...supač,mogu slušat muziku da me ne skuži,mogu se zajebavat sa tonkom,draganom,bokijem...ko je već sve tamo u blizini...lol...party...onda poslije bilologija,neki ljudeki su izlagali svoje referate i tak...onda sam išla doma..u srijedu ujutro opet sam trebala ići kod logopeda,ali mi se nije dalo(OPET)...namcor...i tak sam se zajebavala sa sekom doma i gledala seriju tak da sam se počela spremat za školu tek 25 do 2,a škola mi u 2...i naravno,zakasnila sam,ali boli me k****....ja onak dođem i pokucam,uđem,profa još nije stigla,super,i sjednem ja i pogledam malo,a nema pol razreda...svi bolesni ili na nekim natjecanjima ili tak neš...bilo je baš zakon...osim kaj je bilo dosadno,imali smo dva sata kemije...baš mene zanima kako se vežu ugljikovi atomi...kad ih ja svežem...smijeh...i na kraju 2. sata,žena nam da neki 5-minutni i dobit ću 1 ili 2...pa kak da ja skužim odmah cijelo gradivo kaj smo učili u 2 školska sata...žena je ono...bang...ok,onda je bio engleski,kako me salopekica živcira...onda matiša...nije bilo naše hercegice...lol....pa smo imali sikoru za zamijenu...no...nakon matiše hrvatski,izlagala sam sa kobe i fokom lektiru alkar...knjigu sam pročitala,sve o alci znam od prije jer svake godine idem u sinj gledat alku...ono kaj želim reć je da sam sve znala!!!a ruksa i dado i ti debili su me gađali kredama,stalno nešto govorilil i kak da ja sad normalno sve prepričam????žena je stalno govorila:joj,kako vam je jadno to što se pripremili...e,htjela sam joj zabit knjigu u usta...ali na kraju mi je ipak dala 5,kobe 4,a foka ja brijem 1,jer on nije došo do riječi...evo danas četvrtak,ja sad sjedim doma,bolesna,pišem post...da,bolesna sam,imam temperaturu,grlo me boli,nemrem pričat...bla,bla,bla,još neki simptomi,ali ok...i tak,ne idem u školu,doma ću se dosađivat...samo nešto da kažem:sretno tonki koja danas u 11 navečer ide u njemačku na natjecanje iz tae kwon doa...razbi ih tamo sve malaaa...hrvatska...onda,dora,doroteja i svi ostali koji su bolesni šaljem vam puse,ozdravite mi brzo...kiss...zatim dalje,lana i eda,nadam se ste dobro prošle na natjecanju iz fizike...thumbup...i tak...raspislala se ja,kao i uvijek...eda mi kaže:moraš ti uvijek u detalje?..a izgledala da moram,takva sam ja...zadnjih dana sam nešto nadahnuta pisanjem onako misaonih priča,kak da kažem...razmišljam,kadkad mi se čini da se sve vrti oko ljubavi...gledam spotove i pjesme...love...cerek...gledam filmove...cerek....gledam ljude...cerek....možda to nije tako,možda se to meni samo čini...npr. moja seka,ona je totalno hladna za ljubav...nisam je još vidjela da plače zbog dečka,kad joj pričam neš o ljubavi,ljubavnim jadima i to,ona se smije...opće nije taj tip...zapravo,ne znam kakav je ona tip...vidite,to je čudno...poznajem ju cijeli život,a još je nisam dobro upoznala...čini mi se da neke svoje frendice znam bolje nego nju...ona voli crtati i ok crta,da je imala prilike da razvije talent,mislim da bi joj išlo još bolje,ponekad napiše koju dobru pjesmu...po tome je kao "umjetnička duša" ali moja seka je totalno neosjećajna kad je ljubav u pitanju,ne na način da povrijeđuje ljude,nego ne shvaća ljubav na način na koji ja shvačam...to me čudi...zar ti svi pisci,slikari,pjesnici,umjetnici opčenito nisu osječajni,ma oni moraju biti,jer bez toga ne bi bili tako dobri u tomu što rade...da,ne poznajem ju uopče i ne mogu ju skužit...sad sam skroz skrenula sa teme...počela sam s nečim i zalutala sam...zbrkale su mi se misli...ne znam više...ovih dana ću počet pisat kao neku knjgicu,gdje ću pisat te svoje "dubokoumne" misli...a razmišljam i da otvorim 2. blog,gdje ću objavljivat vama te pričice,ne znam kako da to nazovem...ok,malo sam se zanjela u pisanju,ali ne mogu si pomoć,moram nekako reći ljudima ono što mislim..moram!...i skužila sam da kad napišem post,dobijem u početku puno komentara,a onda kasnije,ljudima dosadi taj post,pa jedva da i nešto komentiraju,ali to je normalno,no...ok,kad otvorim taj 2. blog,javim vam naravno...i sad ću samo stavit neke slikice nekih likova koji su meni preeesexy...cerek...smijeh...i ljudi,nadam se da vam nisam dosadila sa ovim postom koji je fakat dugačak....cmokič svimakiss

cerek...ryan sheckler-slatki skejter,ima oko 16 godina,skejta genijalno,stalno je po nekim natjecanjima,na kojima naravno pobjeđuje....cerek

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


cerek..ryanov mlađi "kolega"...nyjah houston....imate ga i u boxu....kao i ryan-sladak,super skejter...cerek

Photobucket - Video and Image Hosting


cerek...pete iz grupe fall out boy...dvije riječi:so EMO so SEXY!...cerek

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


cerek...sexy glumac..gael garcia bernal....cerek

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


...eto..to su bile neke slikice slavnih sexy dečkiju...stavila bi još neke,ali nisam mogla naći i to...pa eto...to je sve za sad...uživajte i komentirajte...

01.02.2007. ...11:41 Komentari (212) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

<...O mom blogeku...

  • wave...pišem o svom životu....o svojim mislima....o ljudima oko sebe..o pojavama...o čudnim bićima...o životu općenito! wave


    bang...Nešto malo o meni...bang

    ...živim svoj život,okružena svojim mislima i idejama....polako stvaram svoj svijet...otkrivam nova neistražena prostranstva....proživljavam tugu i bol....sreću i veselje...prepuštam se događajima,neizbježnoj sudbini...živim u svom stilu,onako kako mislim da je najbolje...ledbim nad zemljom...uživam u slobodi koja mi je dana...thumbupsmokinparty


    cerek....O onome što volim...cerek

    ...skatere...cerek...emo dečke...cerek

    ...emo...smijeh...rock...smijeh...punk...smijeh

    ...skateboarding...naughty...snowboarding...naughty...nogomet...naughty

    ...zelenu boju...dead...maslinasto-zelenu boju...dead

    kiss...svoje frendove:eda,dora,lana,dragzy(L.S.D-ovka),iva p.,sve ivane,koliko ih ima,ne da mi se sve nabrajat,ruksa,dinucek,mata,boki...ma svi su zakon!!!..thumbup...LJUDI VOLIM VAS SVEEE!kiss

    P.S. ako neko ne zna šta je emo,odite na moj stari blog,imate adresu u linkićima!


    mouthwash....Evo i chata...mouthwash




    Free shoutbox @ ShoutMix