20.01.2007. / subota

POST...NAPOKOOOOON!

Evo, napokon ja napravila novi blog…čekala sam da mi webbloger napravi novi dizajn(skaterski rofl ),kao što vidite…nisam vam se fakat dugo javljala ,pa sam sad evo našla vremena i inspiracije, lol, da napišem post! Pa,krenimo….počet ću od prošle godine(to nije bilo tako davno ,zar ne smijeh)…naravno, kao i svi, jedva sam čekala da škola završi, ali zadnji dani bili su baš ludnica ,nismo ništa učili, samo smo se zajebavali…supač naughty…profa iz matiše je išla u penziju, pa smo joj pripremili iznanađenje –eda je kupila buket cvijeća(baš je bio nice) i pohvalnicu za najbolju osobu ili tak neš, pa smo se svi potpisali i tak…lana je napisala na ploču nešto kao za oproštaj ja brijem, ne znam točno ugl. neš je pisalo na ploči i ruksa se sakrio u ormar sa cvijećem i pohvalnicom. Kad je žena ušla u razred i tam sjela na svoje mjesto, ruksa je kucao po ormaru sa unutarnje strane i žena je išla otvorit, jer smo joj mi govorili profesorice neko kuca i to i ruksa je iskočio sa tim poklonima, još je imao kao bradu i kapu djeda mraza i bokijeve naočalezujo…..koji SHOW dead….EEE, ZAKON JE ISPALO! nut onda, par dana prije božića, ja i eda smo išle u grad da kupimo poklone za frendove i starce….dobro,ja sam još prije kupila za starce i seku,na njih samo potrošila oko 300 kn dead….ufff…onda kad sam išla s edom, ponijela sam još 300,jer sam morala kupit poklone za 13 ljudi…ok, obavili smo to…eda mi je kupila spužva boba cerek, a ja njoj patrika (to je ona morska zvijezada, kaj je isto u crtiću)….baš cute….kad smo došle doma zamotale smo poklone i išle smo se nać sa ostalim curkama i razreda ispred škole…nisu sve došle, jer nisu mogle, pa im ja još ni sad nisam dala darove…looool…ok, ajmo dalje!došo božić i to ,dobila sam liniju, jeeee, supač, seka i ja zajedničku, za našu sobu! i još slatkiše i tak, sitnice….brzo je došla i nova, slavila sam sa ivom p. , PUSEK MALA i njenom sestričnom majom (pusa i njoj)...tak,bilo je ok,pjevale samo(više one nego ja, jer ja baš nemam glasa), plesale(isto više one neg ja),pucale smo petarde(e, ja sam sad pak više od njih pucala ), maja je snimala Rock'n'roll high school, pa smo to oko 4 pogledale i poslije tog smo išle pajkiti....probudila sam se prvi put oko 5,pa oko 7 jer je ivu neko zvao na mob pod skrivenim 50 puta....a onda sam se zadnji put probudila u 12 napokon, otišla sam doma… i tak...i razmišljala sam...one stvari kaj si ljudi odrede da će(ili da neće) raditi u novoj godini...hmmm, pa ja baš ne mislim da se ljudi zapravo drže toga, jer ak neko npr. fakat oće prestat pušit, napravit će to prije nove godine, ovak samo sebe zavaravuju i odgađaju stvar...mislim, ok,to je moje mišljenje, ne želim sad uvrijedit nekog ko vjeruje u to...pa...da nastavim, kaj mi se sve izdogađalo u zadnje vrijeme...ah,da...evo-ja sam došla u siget u 3 razredu i tam u stanu di sam prije živila imala sam podstanare,ali ljudi nisu baš plaćali režije i to,i nisu znali kak da plate, pa su pizdeki pobjegli...zbog tog su moji starci bili tak živčani,a mislim kak i ne bi, pa je to malo prešlo i na mene...i još su se meni događale neke stvari nevezano uz to, pa sam bila još dodatno živčan i pukla sam, tak da sam se izderela na prvu osobu koju sam vidjela-to je bila moja ivica..sorry iva...pa smo bile malo posvađane,ali sad je sve ok! SORRY IVEK JOŠ JEDNOM! Dok sam tak pukla dora me smirila i utjesila,pomogla mi je fakat,HVALA DOREK smijeh,i ja sam njoj pokusala u njenim problemima,ali neznam jesal baš uspjela,lol... i tak,za praznike sam bila u zg-u,u sigetiću našem,bilo je ok,išla sam van i tak,da imam para i da ima snijega išla bi na snowboardanje,tak sam za tim popizdila u zadnje vrijeme...e,počela sam i skejtat,išla sam sa tinčekom kod crkve nekidan,malo me on učio neke osnove i tak..bilo je ok...hvala tinček kaj imaš živaca mene učitsmijeh...par puta sam se skoro strgala,ali bilo je sve ok...poslije sam išla van sa ruksom i alenom...neš su me iživcirali, zato kaj su oponašali jednog matiju kaj se meni ful sviđa...joooj, nekidan sam ga vidjela, lik je preeeezgodan....dora i iva su ga vidjele isto,al još prije i iva kaže da ima dobru guzu,i fakat ima...smijeh....prosli vikend sam bila sa edicom na bundeku,rolale smo se,i ja sam išla ispod neke rampe i pala sam na koljena,eda mene gleda i padne ona na šupak...još je i sad boli,jel tak edica?ajmo dalje...prije neg kaj je počela škola,nisam opće htjela da počne...a onda....kad sam u ponedjeljak došla,tak sam bila nekak sretna,baš sretna!brijem da nikad nisam bila ovak sretna zbog škole,onak kad sam vidjela te sve ljude iz razreda, ono...fakat su mi svi postali dragi, valjda sad kak se rastajemo, pa se bojim rastanka ili tak neš...ljudi neš ću vam reć,ali nemojte se smijat-ja volim ići u školu, jer kad sam okružena svim svojim frendovima ,tak sam sretna, ne znam ,nemrem to opisat...ali naravno, da nema frendova.,mrzila bi ići u školu, jer kad se sjetim učenja i profesora, dođe mi zlo...ali sve se može promijenit….i tak, došlo nam je 500 kn račun za telefon, tak da sad nikog nesmijem zvat, ali ja ipak ponekad nazovem…danas sam išla s mamom u grad, kupila sam si nove trapke i HOODICU, tak sam je dugom željela…to vam je onak neka kao skaterska majica, sa kapuljačom, onak džepovima dole i s onom resicama kao kaj iz kapuljače vire…valjda ste skužili…lol!rofl i neću obrisat stari blog,neg ću samo postove obrisat,mislim,bit će jedan post, koji je sad…evo link mog starog bloga-skateiemo...joooj, svake sekunde se sjetim neke nove stvari kaj mi se desila u proteklo vrijeme dok nisam pisala post, ali sad mi se fakat ne da više pisat….pa, ljudi uživajte kiss…THE END!

20.01.2007. ...17:16 Komentari (17) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

<...O mom blogeku...

  • wave...pišem o svom životu....o svojim mislima....o ljudima oko sebe..o pojavama...o čudnim bićima...o životu općenito! wave


    bang...Nešto malo o meni...bang

    ...živim svoj život,okružena svojim mislima i idejama....polako stvaram svoj svijet...otkrivam nova neistražena prostranstva....proživljavam tugu i bol....sreću i veselje...prepuštam se događajima,neizbježnoj sudbini...živim u svom stilu,onako kako mislim da je najbolje...ledbim nad zemljom...uživam u slobodi koja mi je dana...thumbupsmokinparty


    cerek....O onome što volim...cerek

    ...skatere...cerek...emo dečke...cerek

    ...emo...smijeh...rock...smijeh...punk...smijeh

    ...skateboarding...naughty...snowboarding...naughty...nogomet...naughty

    ...zelenu boju...dead...maslinasto-zelenu boju...dead

    kiss...svoje frendove:eda,dora,lana,dragzy(L.S.D-ovka),iva p.,sve ivane,koliko ih ima,ne da mi se sve nabrajat,ruksa,dinucek,mata,boki...ma svi su zakon!!!..thumbup...LJUDI VOLIM VAS SVEEE!kiss

    P.S. ako neko ne zna šta je emo,odite na moj stari blog,imate adresu u linkićima!


    mouthwash....Evo i chata...mouthwash




    Free shoutbox @ ShoutMix