Image Hosted by ImageShack.us > eo novi post.....:) - ..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::.. - Blog.hr

..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::..

15.11.2007., četvrtak


eo novi post.....:)
eo dns ne ostavljam nikakve poucne price ili nesto tako dosao sam samo napisati novi post i nest smijesno staviti da post bude vedriji.. posto onaj prije nije bas dobio comm mislim da je bio monoton.belj.al ok je...:)roflzivot ide dalje....eto ne znam kako da malo ovaj blog bude vedriji pa sam mislio da mijenjam novi dizajn...pa ako netko zna neki dobar dizajn neka mi se javi..hehehe i dajte ljudi ostavljajte vise comm molim vas..eo ja pod inf zato i pisem post..eto pao nam snijeg dobro volim snijeg al ne volim tu sugavu bljuzgu....isseeee..headbangmad.ajde uzivajte i kapute na sebe i cizme naravno i nema zime..pozz.....zujo
cujemo se sljedeci put..ajde pozzwavemah


Pred vjenčanje:

On: "Yes! To! Konačno sam dočekao!"
Ona: "Hoćeš da idem?"
On: "Ne! Niti pomislio nisam na to!"
Ona: "Da li me voliš?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zašto uopće pitaš?"
Ona: "Da li me želiš poljubiti?"
On: "Još kako!"
Ona: "Da li me želiš udariti?"
On: "Nema šanse! Nisam takav čovjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"

I sad, nakon vjenčanja, pročitajte ovaj tekst od dole prema gore!


BIK I LAV rofl

Bik i lav sjede za šankom i piju. Lavu zazvoni mobitel.

''Da, draga, dolazim'', odgovara lav i brzo popije svoje piće i sprema se otići.

Na to će bik:

''I ti si mi neki lav. Da mene zove žena, ja bih je poslao ma znaš gdje, i

nastavio bih dalje piti s prijateljima.''

''Da'', odgovara lav, ''no, među nama je bitna razlika. Moja je žena lavica, a

tvoja je krava.''


AJDE POZZ....beljzubowave
- 10:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>