Image Hosted by ImageShack.us > ..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::..

..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::..

22.07.2007., nedjelja


pa napokon novi post...pozz svima
eo kao sto vidite iz naslova sjetio se ja ovoga bloga..ono iz dosade..strawa..hehehe nisam stvarno dugo bio i ono ajd da ne budem toliko lijen idem napisati novi post..joj koliko bi imao tu pisati da pisem sto je bilo novo al necu sad sve al u kratkim crtama hocu..neznam jel znate al praznici jos traju hehehehehehe i nadam se da ce jos dugo trajati i da ce mi ovi dani sporo prolaziti..ufuf....kod mene ima puno toga novoga u vezi sa svime al necem sad o tome..nije ni vrijeme ni mjesto....ma eto baljezgam gluposti sam da nesto napisem al i to je nesto tako da...ako zelite ostavite comm ako bas necete ne morate...lijepo legnite u hladovinu negdje u parkic i odmarajte...e da vidio sam da me tina pozz na svome blogu pa eto ja nju opet pozz...hehehe neka i ona malo mene vise puta...e da nisam dugo bio pa tako da pozz cijelu ekipu 3.H da 3 vidite kak vrijeme leti...a posebno moju stranu razreda hahahahahahaha ajde idem pricam gluposti..uzivajte...pozzzz
i odmorite se..ofcors-tina naturlich..hihiihihwavewave:wave
:wave
- 00:23 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>