Image Hosted by ImageShack.us > hm...pozz - ..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::.. - Blog.hr

..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::..

02.05.2007., srijeda


hm...pozz
eo dragi moji da vam se samo malo javim..kao sto neznate heheh ja sam bolestan imam upalu oka ali bar neidem u skolu.hihihi i necu sutra pisati test.hehehe a znate kako kazu iz nekog zla uvijek izade neko dobro .hehehe a svejedno cu morati odg tako da...ali necu vam tu sad pisati o mojoj bolesti heheheh kod mene nema bas nista novo samo sto sam se za prvi maj ubi od pica ono strwa drugi dan cijeli dan spavao muka mi bila heheheheal dobro...znam da je i vama tak bilo.hihihi tako ma bilo je super samo sto nije bilo kak je trebalo ai ekipu sam promjenio...hihih ajd idem ja..uzivajte vi meni i cuvajte se.hahahahaha
saljem jedan veliki poljubac mojoj najdrazoj bebi naravno tini..koja ovo redovito cita hahaha ajde bebo uzivaj..pozz....volim te..:)
a i vama saljem samo pozz..a jebg.hehehehe

- 22:22 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>