Image Hosted by ImageShack.us > ..neam pojma kakav naslov.. - ..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::.. - Blog.hr

..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::..

23.01.2007., utorak


..neam pojma kakav naslov..
evo dragi moji da vam se i ja javim…posto se ana jucer javila pa dosao je red na mene jer ne vjerujem da ce ona danas dolaziti na blog ostavljati postove..tako da cu ja evo..iako ne znam sta da pisem a da nije toliko dosadno..evo poceo je jos jedan skolski tjedan..uf..ajd idem poslije podne pa bar mogu spavati ali kad dodem kuci ono vec 8 sati tako da mi ni to ne odgovara..a kad bi se svima ugadalo..evo meni bilo dosadno pa dosao malo da nesto i napisem..ma danas mi je u skoli bilo dobro..ko svaki dan samo se zajebavamo..joj dobili smo novu profu iz hrvatskoga ono strawaaaaa……neznas jer ….ma strawa….eto posto neznam o cemu da pisem malo cu pozz ove svoje ludake iz razreda…evo pozdravljam mateu, katarinu kmicu(ivan) i sopa, teu, marinu, vukicku, baru naravno to malo razigrano dijete..hehehee danas je corluku uhvatila gripa pa mu je cijeli dan bilo hladno…hehehe joj moram ici u utorak na natjecanje iz geografije ja i tea bwahahaha kao nesto znamo de ubiti cu se….al nekako cemo napisati…..joj evo vise neznam sta da pisem…idem sad malo na msn..pa na spavanje…e da skoro zaboravim ispod posta ostavit cu vam jednu anketu..a tema ankete je sta bi vi volili da pisemo u postovima tj. sta bi htjeli citati da vam ne bude dosadno nego nesto zanimljivo pa glasajte malo….ajde uzivajte pozz…cujemo se poslije…mislim sutra..a sutra je red na ani da vam se javi..ana bolje ti je nemoj da te moram tjerati hehehe
ajde pozz..uzivajte...waverofl
by:josip

evo ankete..pa glasajte....(a ako imate neku svoju temu napisite u komentare..)



- 23:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>