♥ L O V E & S E X ♥

18.07.2006., utorak

EVO JEDNE DOBRE :D

Zanimljivo je kako mozak proradi dvosatnim kokodakanjem s najboljom frendicom i cigaretom u ruci:


MUŠKARCI SLUŽE SAMO ZA DOBRU JEBAČINU, OSTALO NEK IH VRAG ODNESEsmijeh

MUŠKARCI SU KO WC:
IL SU POSRANI
IL SU ZAUZETIsmijeh

MUŠKARCI SLUŽE SAMO ZA PREŽIVLJAVANJE LJUDSKE VRSTE,
ZA OSTALO, TU SU LEZBE smijeh




- 22:51 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

razmišljanja maloljetne djevojke o ljubavi i sexu
blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Myspace

Myspace



SUĐENO MI JE DA BUDEM ISKORIŠTENA...
I PRIJE MI SE TO DESILO...
ZA LJUBAV NEMAM PRAVA..
JER SVAKA SAMO TAKO PROPADNE...
NE ŽELIM VIŠE PLAKATI..
NE ŽELIM VIŠE TRATITI ŽIVOT, I UBIJATI SE SLOMLJENIM SRCEM...
ŽELIM SAMO UŽIVATI...
SAMO TO...

Myspace

Myspace



KAKO SAD ZABORAVIT?
KAKO PREĆI PREKO TOGA?
KAKO IZAĆI IZ TOGA?
KO ĆE ME DIĆI?
KO ĆE MI PRUŽITI RUKU, I IZVUĆI ME IZ TAME, TUGE I BOLI?
SAMA MORAM....OD TOLKE SE TAM NIT NE VIDIM...

ljubavne sms poruke MySpace Layouts

MySpace Layouts<

Zao mi je sto kazu da na tebe nemam prava,dokazat cu da te volim i sto znaci ljubav prava,ne slusaj price ljudi su zli,za nasu srecu dovoljni smo mi...

Osjecas li tugu,dal te nesto boli, dal trazis nekog da te voli??? To je bolest ozbiljna al ja imam lijek,preporucujem ti SEBE ZAUVJEK!!!


Jednog dana ću prestati disati,moje će srce prestati kucati,neću živjeti,ali ću te vječno voljeti!!!!!


Pisem ovu slatku poruku,u ovom slatkom trenutku,u ovom slatkom satu,mome slatkom Zlatu,imam slatku tremu jer se javljam NAJSLADJEM STVORENJU.

Znam da voliš drugu, sve mi je jasno... Ma poželjet ćeš i ti mene, al tada će biti KASNO!!!



Zao mi je sto kazu da na tebe nemam prava,dokazat cu da te volim i sto znaci ljubav prava,ne slusaj price ljudi su zli,za nasu srecu dovoljni smo mi....

MySpace Layouts

MySpace Layouts





Osjecas li tugu,dal te nesto boli, dal trazis nekog da te voli??? To je bolest ozbiljna al ja imam lijek,preporucujem ti SEBE ZAUVJEK!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts





Ubila me tvoja nevjera,nije ova pjesma ljubavna.kako si me malo volio,ovoj ptici krila lomio...slomio...


Jednog dana ću prestati disati,moje će srce prestati kucati,neću živjeti,ali ću te vječno voljeti!!!!!



Pisem ovu slatku poruku,u ovom slatkom trenutku,u ovom slatkom satu,mome slatkom Zlatu,imam slatku tremu jer se javljam NAJSLADJEM STVORENJU.



Kroz sasavo polje, sasava rijeka tece, ja sasavo cekam tebe svako sasavo vece! Ja volim tebe i sasavo tijelo tvoje, rekoh VOLIM TE sasavo pile moje!!!

Zamisli sebi nesto najljepse, najsladje. Dodaj tome beskrajnost, prosiri sa vijecnoscu, ukrasi sa zvijezdama. Tek tada ces bar malo znati koliko mi znacis!



Daleko si od ociju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni andjeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

MySpace Layouts

MySpace Layouts





noću se budim,hladno mi je,nemogu spavati,tresem se,hvata me panika i imam noćne more...mogu spavati sa tobom??..


pišem pismo tinta mi se proli, daleko je onaj ko me voli...voli voli voli daleko je onaj ko me voooliii.....
MySpace Layouts

MySpace Layouts



pita ljubav prijateljstvo:zašto postojiš ti kad već postojim ja?a prijateljstvo na to odgovara:da donesem osmijeh tamo gdje si ti ostavila suzu!!!!!!!!!