Crna komedija: Miss Tilia i život

utorak, 01.01.2013.

Nova godina :)

Jedan kratak i sladak post - Sretna Vam Nova godina!

Želim Vam svima sve lijepo u sljedećoj godini.
Za početak da imate zdravlja.
Zatim ljubavi i novca.
Želim nam svima pametniju vlast i pametnije sugrađane.
Bolje odluke, manje pogreške, izlazak iz recesije i mnogo toga drugoga što si sami zaželite...

Također vam sa zakašnjenjem želim Sretan Božić ;)

Pisala bum više od ove godine ako ikoga briga :)

Miss Tilia :*

Oznake: SRETNA NOVA GODINA!, Novo ljeto, Silvestrovo

- 00:53 - Dodaj komentar (0) - Print - #

< siječanj, 2013  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (4)
Studeni 2012 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Kronika i život obične studentice u Hrvatskoj.
Problemi na koje traži odgovor.
Ima te odgovor? Dobrodošli ste ostaviti ga.
Nemate ga? Dobrodošli ste pročitati.


glassfish hosting | diseño de intro


Od sada 20.11.2012. - 19:07 broje se Vaši posjeti :)

Sto zelite citati ovdje najvise?
  
pollcode.com free polls 








Linkovi

Stari blogovi:
http://justangel1.blog.hr
http://youngdarkness.blog.hr

Who am I?

Biće poput vas.
Plačem i smijem se.
Živim i borim se.
Neispunjenih želja krcata.
Pomalo sam i nespretna.
Dosta iskompleksirana.
Zauzeta.
Blesava.
Vesela.
Nasmijana.
Nezadovoljna.
Velika.
Nezrela.
Brbljava.
Maštovita.
.
.
.

Moja ABeCeDa

A - Automobil - voljela bih voziti
B - Bonbon - moja mobile mreža - najbolji su
C - Curetak - uvijek ću biti i ostati
D - Dama - nikako nisam!
E - Engleska - jedna od zemalja koje želim posjetiti
F - Fakultet - studiram i valjda ću ga završiti
G - Grljenje - najbolji iskaz ljubavi i prijateljstva
H - Hrvatska - moja zemlja
I - Iskrenost - nešto što je potrebno cijelom svijetu
J - Jabuka - ne volim ih nikako
K - Kosa - volim mijenjati izgled i boju kose
L - Labirint - tako izgleda cijeli moj život
LJ - Ljubav - otkrit ću je jednog dana / najljepši osjećaj
M - Muškarci - ima ih svakakvih, ali ipak su nam potrebni
N - Novac - uvijek ga trebaš, nikad ga nemaš
NJ - Njofra - Kaj te muči Njofra? / sladoled djetinjstva
O - Oraspoložiti - volim to raditi
P - Ples - otkrila sam ga i od tada ne prestajem
R - Roda - nije me donijela/ ali baš su elegantiše
S - Snovi - zato što su nam potrebni
Š - Šlape - nema ništa bolje nego kada cape ubaciš u nešto mekano
T - Twice party - nešto što dugo nisam prakticirala ;)
U - Uspjeh - sastavni dio tuđih života :D
V - Volja - nešto što mi treba u životu
Z - Zima - bolje godišnje doba od Ljeta - ali proljeće je najbolše
Ž - Žaba - moj budući princ
- moj budući princ