Crna komedija: Miss Tilia i život

nedjelja, 16.12.2012.

Bitlsi su back... :)

Prošli tjedan zove mene frend iz Beča i kaže da mi šalje nekog prijatelja kojeg trebam provesti po gradu i to.

Ja navukla dve frendice i tako nas tri umjesto uobičajenog dogovora otišle u neki random hostel u kojem je taj tip odsjeo.


Čudan je on svat jer ima tipično španjolsko prezime i rusko ime (well i hrvatsko). Došle mi tam i nakon malo razmišljanja žena nas odvela u njihov kafić i eto njega - čini se mladac naših godina.

Popile pivu, pričale na zakržljalom engleskom, on nama pričao o životu u New Yorku, poželiš se odseliti ili ipak ne...


Apsurd u cijeloj priči je taj što su nam on i njegov frend sljedeći dan otkrili ful jeftino mjesto za kupovanje cuge, pol litre u staklenoj boci pifkana ima za čak 4kn. Ne znam kaj s nama ne valja da su nam ameri to morali otkriti u našem gradu.

Najvažnija stvar ovog tjedna je izlazak na Beatles Revival Bend. Ah i da ne zaboravimo na Riverpool (dobri dečki :b).

Dakle bila sam pred 3 godine u KSET-u, prošlih godina nisam mogla jer mi nikako nije pasalo. Ove godine sa unatoč bolesti i svemu rekla ideeem.


Kao predgrupa nastupio je bend Riverpool s autorskim stvarima. Ista postava kao i u BRBu s dodatkom člana ili možda dva. Imaju lijepe pjesme, a za kojih 15 dana će izaći spot na youtubu, vjerojatno ću ga postati.

A BRB majko mila, bili su divni <3
Bilo je hrpa stvari - She loves you, Helter Skelter(s čim su sva moja očekivanja bila odrađena), Hey Jude, Dont let me down,...

Tri puta su izlazili na bis, cijelo vrijeme su se zafrkavali i jednostavno su bili izvrsni <3

Veliko iznenađenje mi je bilo što su stvarno kod većine publike s dvije, tri pjesme probudili emocije i pol dvorane se grlilo ili ljubilo ili što već...

A sadaaa, moram reći dvije, tri o KSET-u. Znam da je to studentski klub i sve. ali goru razvodnjenu pivu nikada u životu nisam pila. To nije imalo okus po pivi, svaki puta sam se stresla gucnuvši taj otrov.
Neko bi mogao reći studentski klub, a ja mogu reći KSI imaju kvalitetna vina i pive i to za jeftiniju cijenu od ove koja je u KSET-u. I da samo pive, jer u KSET-u kada sam se pokušala spasiti od otrova došla sam zamoliti bambus rekli su mi da imaju samo točene pive i sokiće. Divno.



Uploaded with ImageShack.us

Eto vam jedna slikica. I puknem vam neke linkićeee :)

http://www.thebeatlesrevivalband.com/
http://www.facebook.com/riverpoolband


Miss Tilia :*

Oznake: Riverpool, KSET, Beatles Revival Bend

- 12:16 - Dodaj komentar (2) - Print - #

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (4)
Studeni 2012 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Kronika i život obične studentice u Hrvatskoj.
Problemi na koje traži odgovor.
Ima te odgovor? Dobrodošli ste ostaviti ga.
Nemate ga? Dobrodošli ste pročitati.


glassfish hosting | diseño de intro


Od sada 20.11.2012. - 19:07 broje se Vaši posjeti :)

Sto zelite citati ovdje najvise?
  
pollcode.com free polls 








Linkovi

Stari blogovi:
http://justangel1.blog.hr
http://youngdarkness.blog.hr

Who am I?

Biće poput vas.
Plačem i smijem se.
Živim i borim se.
Neispunjenih želja krcata.
Pomalo sam i nespretna.
Dosta iskompleksirana.
Zauzeta.
Blesava.
Vesela.
Nasmijana.
Nezadovoljna.
Velika.
Nezrela.
Brbljava.
Maštovita.
.
.
.

Moja ABeCeDa

A - Automobil - voljela bih voziti
B - Bonbon - moja mobile mreža - najbolji su
C - Curetak - uvijek ću biti i ostati
D - Dama - nikako nisam!
E - Engleska - jedna od zemalja koje želim posjetiti
F - Fakultet - studiram i valjda ću ga završiti
G - Grljenje - najbolji iskaz ljubavi i prijateljstva
H - Hrvatska - moja zemlja
I - Iskrenost - nešto što je potrebno cijelom svijetu
J - Jabuka - ne volim ih nikako
K - Kosa - volim mijenjati izgled i boju kose
L - Labirint - tako izgleda cijeli moj život
LJ - Ljubav - otkrit ću je jednog dana / najljepši osjećaj
M - Muškarci - ima ih svakakvih, ali ipak su nam potrebni
N - Novac - uvijek ga trebaš, nikad ga nemaš
NJ - Njofra - Kaj te muči Njofra? / sladoled djetinjstva
O - Oraspoložiti - volim to raditi
P - Ples - otkrila sam ga i od tada ne prestajem
R - Roda - nije me donijela/ ali baš su elegantiše
S - Snovi - zato što su nam potrebni
Š - Šlape - nema ništa bolje nego kada cape ubaciš u nešto mekano
T - Twice party - nešto što dugo nisam prakticirala ;)
U - Uspjeh - sastavni dio tuđih života :D
V - Volja - nešto što mi treba u životu
Z - Zima - bolje godišnje doba od Ljeta - ali proljeće je najbolše
Ž - Žaba - moj budući princ
- moj budući princ