Crna komedija: Miss Tilia i život

subota, 08.12.2012.

Snježne (ne)radosti

Ja sam dijete u srcu.
Snijeg dočekam raširenih ruku, ali danas sam trebala ići u Westgate
i moram reći da mi je srce puklo zbog jednog curetka,
naime ona je sva jadna bila kada je čula da busevi možda ne voze
jer naime bude dobila otkaz ako ne dođe.


Čišćenje se dakako i oko zgrade obavljalo,
Mi mladi, ali i dovoljno stari (čitaj buraz(8) i ja(21)), i dovoljno glupi
-otišli očistiti snijeg. Sizifov posao!

E mogu se kladiti da će proglastiti elementarnu nepogodu do navečer!


A nemožeš ni sniješka napraviti...

Črnomerec u snijegu (i to samo onaj očišćeni dio) yes


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Ranojutarnji pogled s prozora




Miss Tilia :*


Oznake: snijeg, slike črnomerca. črnomerec. zameteni

- 10:11 - Dodaj komentar (5) - Print - #

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (4)
Studeni 2012 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Kronika i život obične studentice u Hrvatskoj.
Problemi na koje traži odgovor.
Ima te odgovor? Dobrodošli ste ostaviti ga.
Nemate ga? Dobrodošli ste pročitati.


glassfish hosting | diseño de intro


Od sada 20.11.2012. - 19:07 broje se Vaši posjeti :)

Sto zelite citati ovdje najvise?
  
pollcode.com free polls 








Linkovi

Stari blogovi:
http://justangel1.blog.hr
http://youngdarkness.blog.hr

Who am I?

Biće poput vas.
Plačem i smijem se.
Živim i borim se.
Neispunjenih želja krcata.
Pomalo sam i nespretna.
Dosta iskompleksirana.
Zauzeta.
Blesava.
Vesela.
Nasmijana.
Nezadovoljna.
Velika.
Nezrela.
Brbljava.
Maštovita.
.
.
.

Moja ABeCeDa

A - Automobil - voljela bih voziti
B - Bonbon - moja mobile mreža - najbolji su
C - Curetak - uvijek ću biti i ostati
D - Dama - nikako nisam!
E - Engleska - jedna od zemalja koje želim posjetiti
F - Fakultet - studiram i valjda ću ga završiti
G - Grljenje - najbolji iskaz ljubavi i prijateljstva
H - Hrvatska - moja zemlja
I - Iskrenost - nešto što je potrebno cijelom svijetu
J - Jabuka - ne volim ih nikako
K - Kosa - volim mijenjati izgled i boju kose
L - Labirint - tako izgleda cijeli moj život
LJ - Ljubav - otkrit ću je jednog dana / najljepši osjećaj
M - Muškarci - ima ih svakakvih, ali ipak su nam potrebni
N - Novac - uvijek ga trebaš, nikad ga nemaš
NJ - Njofra - Kaj te muči Njofra? / sladoled djetinjstva
O - Oraspoložiti - volim to raditi
P - Ples - otkrila sam ga i od tada ne prestajem
R - Roda - nije me donijela/ ali baš su elegantiše
S - Snovi - zato što su nam potrebni
Š - Šlape - nema ništa bolje nego kada cape ubaciš u nešto mekano
T - Twice party - nešto što dugo nisam prakticirala ;)
U - Uspjeh - sastavni dio tuđih života :D
V - Volja - nešto što mi treba u životu
Z - Zima - bolje godišnje doba od Ljeta - ali proljeće je najbolše
Ž - Žaba - moj budući princ
- moj budući princ