Crna komedija: Miss Tilia i život

petak, 23.11.2012.

Novinarstvo i novinarska etika

Studiram nešto i jednog dana bih htjela biti novinarka - bilo u tisku, na televiziji, radiju,...

Eh što je povod mom pisanju - vijesti u Jutarnjem, pretpostavljam i u drugim novinama.
Naime - ne shvaćam tko se usuđuje pisati kontra svih propisanih moralnih i etičkih pravila.
Ok, dečko je napravio to što je napravio (ne nije ok, ali sada pišem tako),
kaznit će ga ako ne zatvorom, ona nekom psihijatrijskom ustanovom, nema razlike prevelike...

Zašto novine, točnije Jutarnji List.hr piše njegovo ime, fakultet na koji ide, objavljuje njegovu sliku?
Zato jer nisu svjesni da tog dečka unatoč zločinu koji je počinio može kamenovati puk i sam mu presuditi.

Već je bilo problema u tom stilu. Jednom davno je bio pretučen dečko koji je navodno nekoga pregazio.
Novine su bez pol beda napisale njegovo ime, dečko je zamalo umro, par dana kasnije je donesena presuda,
ispostavilo se čak da nema vozačku niti da je vozio nego je i on bio žrtva.
Novine su tada platile veliku odštetu.
Nakon tog događaja promijenjen je zakon, što je jednom jakom listu ko kupiti kifilicu ujutro.
Tužno...

Nadam se da će doći promjene!


Uploaded with ImageShack.us
Izvor slike: 057info.hr

Miss Tilia :*




- 22:00 - Dodaj komentar (1) - Print - #

  studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (4)
Studeni 2012 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Kronika i život obične studentice u Hrvatskoj.
Problemi na koje traži odgovor.
Ima te odgovor? Dobrodošli ste ostaviti ga.
Nemate ga? Dobrodošli ste pročitati.


glassfish hosting | diseño de intro


Od sada 20.11.2012. - 19:07 broje se Vaši posjeti :)

Sto zelite citati ovdje najvise?
  
pollcode.com free polls 








Linkovi

Stari blogovi:
http://justangel1.blog.hr
http://youngdarkness.blog.hr

Who am I?

Biće poput vas.
Plačem i smijem se.
Živim i borim se.
Neispunjenih želja krcata.
Pomalo sam i nespretna.
Dosta iskompleksirana.
Zauzeta.
Blesava.
Vesela.
Nasmijana.
Nezadovoljna.
Velika.
Nezrela.
Brbljava.
Maštovita.
.
.
.

Moja ABeCeDa

A - Automobil - voljela bih voziti
B - Bonbon - moja mobile mreža - najbolji su
C - Curetak - uvijek ću biti i ostati
D - Dama - nikako nisam!
E - Engleska - jedna od zemalja koje želim posjetiti
F - Fakultet - studiram i valjda ću ga završiti
G - Grljenje - najbolji iskaz ljubavi i prijateljstva
H - Hrvatska - moja zemlja
I - Iskrenost - nešto što je potrebno cijelom svijetu
J - Jabuka - ne volim ih nikako
K - Kosa - volim mijenjati izgled i boju kose
L - Labirint - tako izgleda cijeli moj život
LJ - Ljubav - otkrit ću je jednog dana / najljepši osjećaj
M - Muškarci - ima ih svakakvih, ali ipak su nam potrebni
N - Novac - uvijek ga trebaš, nikad ga nemaš
NJ - Njofra - Kaj te muči Njofra? / sladoled djetinjstva
O - Oraspoložiti - volim to raditi
P - Ples - otkrila sam ga i od tada ne prestajem
R - Roda - nije me donijela/ ali baš su elegantiše
S - Snovi - zato što su nam potrebni
Š - Šlape - nema ništa bolje nego kada cape ubaciš u nešto mekano
T - Twice party - nešto što dugo nisam prakticirala ;)
U - Uspjeh - sastavni dio tuđih života :D
V - Volja - nešto što mi treba u životu
Z - Zima - bolje godišnje doba od Ljeta - ali proljeće je najbolše
Ž - Žaba - moj budući princ
- moj budući princ