Image and video hosting by TinyPic


a href="http://de.tinypic.com" target="_blank">Image and video hosting by TinyPic
-meee
-friends
-family
-God
-muziku
-peace
-love

Image and video hosting by TinyPic
-jednu curu iz skole
-umisljene i dosadne ljude
-one koji misle da su "savrseni"
-ruzne cure koje misle da su lijepe i omiljene
-one koji ovujek moraju bit u centru paznje

...my colorful ABC...

A-Ana,moje ime,bas mi je fora...=).....
B-boje,volim sareno....colorful....
C-crvena,jedna od mojih naj boja....
D-danijela,tak se zove cura koju mrzim..grrr....
E-Ella,to mi je fora ime...
F-Fabulous,ta mi je rijec jedna od najdrazih....
G-Gavran,tak se preziva jos jedna cura koju mrzim...
H-HRVATSKA =)
I-Ivana,moja naj frendica,Ivan moj brat,Ivo moj tata =)
J-rijec na j koju nekad opsujem...nista strasno...
K-Krava Milka,tak me zove naj frendica iz sale...
L-...love....
M-Milka,moja naj cokolada
N-Nikola,moj naj frend =) Narukvice,obozavam ih!!!
O-oOoii...to mi je bas fora rijec
P-plava,jedna od mojih naj boja
R-roza,to mi je fora boja,al nist posebno...
S-soba,tu provodim vrijeme i pajkim...
T-torbica,fora stvar
U-Umag,fora mjesto...opustajuce...
V-visoko..uhh....
Z-zima,to je zkn doba =)


< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

design by: Bynna

Opis bloga

ovo je blog o mom zivotu,prijateljima i idolima....


Don't click here!


Custom Glitter Text





MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com







Image and video hosting by TinyPic
Ovu sliku mi je napravila Norchy i sve pohvale....ides u linkache....=).......

Image and video hosting by TinyPic
...i ovu sliku mi je napravila Norchy...i stvarno je extra...tnx....
Image and video hosting by TinyPic
MOJ BANNER!!!



...slusam...
-Ashley Tisdalecerek
-Cascada
-Lady GaGa
-Simple plannaughty
-RBD
-Paramorepjeva
-Miley Cyrus
-Demi Lovato
-Selena Gomez
-Taylor Swift
-Avril Lavigne
-Prljavo kazaliste
-Green day
-The Veronicassmijeh
-Emily Osment
-Justin Bieber kiss

...gledam....
-One Tree Hill
-Rebelde
-Tajne cokolade
-High school musical 1-3
-Twilight saga
-Camp rock
-Aliens in the attic
-Bandslam

Image and video hosting by TinyPic

Lowe is...
Bynna dizajni
Svijet jedne mawe ludache

nedjelja, 12.07.2009.

Ash govori o Guilty pleasure-u



U ovom videu Ash govori gdje mozemo pronaci Guilty pleasure...pogledajte....

....evo slike....

Image and video hosting by TinyPic
...preslatka je...



| Komentari (75) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.