* * *tOkIo HoTeL* * *

četvrtak, 07.09.2006.

danas sam bila u školiburninmadi vratila se kuć....leđa me ubijaju od one glupe torbe....ne da mi se ništa pisat ni učit ni slično.....fuj mrzzzim školu!!!
i sad da ja tu ne odugovlačim...ne znam koliko mogu izdržati pod ovakvim teretom škole i svih tih ''slatkih'' muka....moram uzeti svoju dozu....koja upravo slijedi....
thumbupcheck it out!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nekako mi je malo bolje....al još nije dovoljno dobro....
ajde još nekoliko...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ahhh!!! sad mi je već bolje....dovoljno mi je dobro da stavim jedan intervjuić!!

ŠTA KAŽETE KADA U JAVNOSTI ČUJETE DA PRIČAJU DA STE GAYEVI ITD. ?

Bill:Ne obraćam ja baš puno pažnje na to,ali nekad baš pretjeruju. Pričaju da idemo po clubovima u kojima NE SMIJEMO ulaziti jer su za one preko 18 god.Ali me nervira što pričaju svašta o Tomu.Kao on iskorištava cure jer je popularan.To nije istina.Mada mu i ja u šali kazem nesto takvo.
Tom:Da,da,kako da ne,u šali.Ono sto mi ti kažeš MNOGO je gore od onoga što piše u novinama.Kad bi oni vidli samo slike na kojima si takooooooooo lijepo ispao. (slobodno nam ih ti pokaži ) Što bi onda bilo (Bill ga krišom ušutkuje).Ali imam i ja isto takvih slika pa bi mo..(Bill ga prekida)
Bill:Hey,Tome,šuti malo.Nemoj da ja progovorim o tvojim slikama!!!!
Tom:0ki,ljutko šutaču!
Bill:Šta je sad nemoj sada da t...(sada Tom njega prekida)
Tom:Šta hoces,stariji sam od tebe (užasan smijeeeeeeeeh )
Bill:Kako me samo nerviraš što se hvališ da si stariji.
Tom:Ajde pa ti si egocentričan a ne ja, zato šuti!

PA DAJTE SE NE SVAĐAJTE VIŠE!!!

Tom:Oki,ja ne želim,Bill prvi počeo!
Bill:Nešto govori na njemačkom…

MOZEMO LI PREĆI NA DRUGO NEKO PITANJE??

Tom:S moje strane da!
Bill:Ooo ajde...

DA LI STE DO SADA IMALI SEXUALNE ODNOSE I KADA STE PRVI PUT?

Bill:Uuuuu pa to je jako nezgodno pitanjee.....
Tom:Mene nije stid da kažem!Imao sam!!
Bill:Tom,to je trebalo značiti da se JA stidim!!?!?!?!?!?!?!??!?

EHEEEJJ DOSTA SVAĐE,MOZETE MI ODGOVORIT NA PITANJE?
Bill:0ki,odgovorit cu vam!!!!
Tom:Ajde,ja sam svoje završio!
Bill:Sex sam možda imao,a mozda i ne...
Tom:Bille,zasto više okolišaš?
Bill:Pa ne okolišam rekao sam samo da nisam imao a mozda i jesam!

PA JEL JESI ILI NISI?!!??!

Bill:Ja sam lijepo rekao da i jesam i nisam,shvaćate li(a onda tiho pjevuši pjesmu LIEBE IST od Nene )
Tom:Sad će on opet nam pjevati.

PA NE SHVAĆAMO BAS NAJBOLJE,ALI OK...

Bill:Molim vas slijedeće pitanje(jos uvjek pjeva )

TI BAS VOLIŠ PJEVATI?

Bill:Da,pa zar vam to smeta???
Tom:Me ne,nikako,samo si mi "PROBUŠIO" uši!Šalim se BRUDER ,ti pjevas EXTRA ..
Bill:Oooo brate što ja to čujem…
Tom:Pa to je istina.Ne pjevas ti za ništa u bendu.
Bill:Ma šalim se.Znam ja i sam da pjevam EXTRA (puno smjeha,i onda on opet pjeva od Nene pjesmu RETTE MICH!)...
Tom:Uhhh...Šta sad mogu kazati,sve vidite sami....Eto takav vam je moj brat

VI STE TAKO OPUŠTENI PRIVATNO,ALI MNOGIMA NE IZGLEDATE TAKO...

Bill:Baš me briga što oni misle o meni i Tomu,nas dvoje smo ovakvi kakvi smo,a i nećemo se mjenjati zbog drugih.
Tom:Da,Bill,u pravu si u potpunosti
Bill:Je li ovo sve.Mi nemamo puno vremena.ŽURIMO!!!!!!!!??

JE.LIJEPO SE PROVEDITE GDjE GOD DA IDETE

Tom:Hvala
Bill:Ah da! Laku noć!


baš su slatki kaulitzi....stalno se svađaju...a čak i onda brane jedan drugog....e pa to su prava braća.....jelda??

ee, a kad smo kod braće....
Image Hosted by ImageShack.us
pa tako....to je to za danas!!
i zapamtite:
Image Hosted by ImageShack.us





- 22:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #