* * *tOkIo HoTeL* * *

srijeda, 06.09.2006.

Eeeeeevo mene ooopeeet ili kako bih mogla reći Here I am once again....
Image Hosted by ImageShack.us
Jučer nisam ništa pisala, nisam ni obišla sve blogove koje čitam jer nemam vreeeeemena...
ali danas ću to valjda nadoknadit....
evo jedan nice intervju koji sam uzela (ručno prepisalanutnutjedva) s jednog blogićakojeg čitam (thnx Ivana&Bill)
Baš mi je fora!!
thumbup Check it out!

O Tokio Hotelu znate već dosta toga, ali naravno ne znate sve....
Bravo ima dozvolu da ih prati na putovanjima i gostovanjima i prenosi njihove riječi bez ispravaka.
-PRIJE SVEGA DA VAM ZAHVALIM ŠTO STE MI DOPUSTILI DA VAS PRATIM NA GOSTOVANJIMA I PUTOVANJIMA ŠIROM SVIJETA.
TOM: Nema problema Sascha, ti si naš haver! (svi se smiju)
BILL: Nemojte nam zamjeriti što se smijemo, ali Tom je maloprije smišljao neke rime, da se ubiješ kolko su glupe. (svi se smiju)
-TO JE RAZLOG VAŠEG NEKONTROLIRANOG SMIJEHA (smijeh). A KAKO IDU TE RIME?
GUSTAV: Nešto kao, na engleskom su: I am one big horse, but Bill is worse, worse, worse (Ja sam jedan veliki konj,ali bill je gori) (smijeh)
BILL: Imaju i neke kao: I am so nice, I am so hot I am everything that you are not! (Ja sam tako dobar, ja sam tako hot, ja sam sve što ti nisi). Eto vidite, možete li misliti koji je on idiot kad misli da je hot? (smijeh)
TOM: Ma jebi se, Bill! Meni je dobra i: Fuck your monkey, your hair funky, fuck cats, fuck school and maths! (Jebo te majumun, tvoja smiješna frizura, jebo te mačka, jebo te škola i matematika!) Zar nije dobra? (smijeh) Baš su super! (smijeh)
GEORG: A da samo čujete kako idu Billove rime! (svi se smiju)
-REPAJ NAM MALO BILL
BILL: Malo sam izmijenio riječi ali skontat ćeš: I love my nail, I love Tally Weijl, I love mucchy my little Gucchy. ( Ja volim svoje nokte, ja volim Tally Weijl, ja tako puno volim moj slatki Gucchy). Ovu sam skontao namjerno da ispadnem peder za svoje antifanove. (smijeh) Oni to vole. Imam još jednu: Antifans said that I am a gay, cause I have black nail, long hair, dark eye, but they can fuck themselves, cause all that is only mine! (Antifanovi su rekli da sam peder, jer imam crne nokte, dugu kosu, našminkane oči, ali mogu jebati sami sebe jer je to moje a ne njihovo) (svi se glasno smiju)
-AHA, SUPER SU! VI STE NEUSPJELI REPERI, (smijeh) ALIIMA NADE, MOŽDA NEŠTO POSTANE OD VAS. AJDE DA SE MI VRATIMO NA OZBILJNIJU TEMU (smijeh). OZBILJNO! BILL GDJE PRONALAZIŠ INSPIRACIJU ZA PISANJE PJESAMA?
BILL: Ma ne znam, sve to zavisi od raspoloženja i okoline oko mene, atmosfere. Nekada se osjećam tako grozno, kao da sam svima na teretu, da nizašto nisam stvoren i tada pišem neke depresivne pjesme. Tako se osjećam uglavnom kad ne mogu odjednom otpjevati onako kako sam zamislio. Naprimjer, kada sam napisao pjesmu ''SCHREI'' i kada je sve bilo gotovo, znaosam da moram izvježbati glas barem capellom, međutim ja nisam htio i kada sam došao do refrena, nisam mogao tako vrištati jer mi glasnice nisu bile zagrijane. E onda sam napisao pjesmu ''SCHWARZ''.
TOM: Ljudi se inače iznerviraju radi nekih gluposti!
GEORG: Da,naprimjer maloprije je Tom počeo histerizirati po stanu jer ne zna gdje su mu crne TOMMY HILFIGER bokserice! (smijeh)
TOM: Ali, ozbiljno šta nekome trebaju moje bokserice? ( e tome, jesi pomislio kako bi fanovi bili sretni da ih se dokopaju, ha???)
GUSTAV: Jesi li ikad pomislio da si ih ubacio u pranje? (smijeh)
TOM: Ozbiljno? (ozbiljno pita dok se drugi savijaju od smijeha)
GUSTAV: Ma daj molim te....(smijeh)
TOM: Jesu li ozbiljno na pranju? (smijeh)
BILL: Tom, nećemo o tome raspravljati!
TOM: Jebi se, gdje su mi proklete bokserice (smijeh)
-KAKO JE VAMA ZANIMLJIVO! (smijeh) JESTE LI ZADOVOLJNI SVOJIM KONCERTIMA U INOZEMSTVU?
BILL: Dali smo sve od sebe....
TOM: (prekida Billa) Ja samo hoću svoje bokserice! (smijeh)
BILL:.....a posjećenost je velika. Dok smo bili u Britaniji, pred sam koncert uhvatila me takva nervoza da nam nitko neće doći!
TOM: Jebala te tvoja nervoza, čovječe, ja samo tražim svoje bokserice....(smijeh)
GUSTAV: Tom, molim te kasnije ćemo riješiti to za bokserice. (smije se)
TOM:Vi nemate osjećaja. Znate li vi u kakvoj sam ja depresiji zbog toga? (smijeh) Očigledno ne znate kada se tako hladnokrvno ponašate bestidnici! (smije se)
GEORG: (smijeh) Ovako je nama svaki dan! Tom doživi svojih pet minuta i prvo se zeza, a nakon toga će opet histerizirati zbog bokserica. (smijeh)
TOM: (trlja oči kao beba kad plače i govori) Mamaaaaa...hoću bokserice!!! (smijeh)
BILL: (šapće Tomu na uho) Noge ću ti polomiti kada se vratimo u stan,prestani s tim glupostima i uozbilji se...(smijeh) Da se vratimo na temu...Što se mene tiče zadovoljan sam turnejom u inozemstvu. U svim gradovima u kojima smo svirali bila je velika potražnja za kartama i jako nam je drago zbog toga. Kad smo imali koncert u Poljskoj,to je bio opći kaos. Na koncert je došla i nekoliko grupa djevojaka s ballkanskog poluotoka što nas je još više motiviralo da napravimo nekoliko koncerata tamo. Ionako, 2007. godina je ionako za to rezervirana!( hvala booooooooogu!!!!)
-KAKO SE CAŠI RODITELJI PONAŠAJU ZBOG VAŠE SLAVE?
GEORG: Što se mene tiče, tu nema nikakvih problema jer su me uvijek podržavali.
GUSTAV: Slažem se s Georgom.
BILL: Nama nikad ne prave probleme što se tiče nastupa, spotova, izgleda... Npr. kad je naša mama prvi put vidjela spot za pjesmu ''SCHREI'' samo je pitala ponašamo li se mi tako na zabavama. (smijeh) Kad sam joj pokazao novu tetovažu, zgrozila se. (smijeh) Kaže a je dobro što joj nisam rekao da ću se tetovirati prije,jer bi mi držala prodike. (smijeh) Naš je otac onako cool što se tiče tih stvari ali ga nerviraju antifanovi.
TOM: Da, smirimo ga tako da mu kažemo da je važno da se o nama priča, to je dokaz da im je koliko toliko stalo do nas (smijeh)
BILL: Kada ludujemo na sceni i na partyima naše starce hoće infarkt da uhvati.
TOM: A od onih silnih cura što se javljaju da su bile s nama, i ono da sam bio sa 25 djevojaka, slike sa onim curama, starci prave komediju. Stalno nas zezaju oko toga. (smijeh)
-VAMA JE ŽIVOT IZGLEDA SUPER
BILL: Ne, nama nedostaje toliko stvari.
TOM: Neki naši prijatelji okreću glavu od nas jer smo sada poznati. Dosta ljudi također je postalo bolje prema nama i ljubaznije, pa se tek sada vidi njihovo pravo lice. Kada si poznat dosta dragih stvari izgubiš.
BILL: Da, slažem se s Tomom. Iako Tomu do toga i nije tako stalo, menije također jako važno imati djevojku koja nije s tobom zato što si poznat. Sumnjam da bi sve ove cure tako vrištale za nama da smo ostali samo dečki iz ulice, mislim ono i sva ta ljubav prema nama, nije ona ljubav koju izmjenjuju momak i djevojka. Sada je još teže naći djevojku.
-A KADA BI JE NAŠAO
BILL: Kad bih našao osobu koja je baš za mene bio bih presretan. Ali ta djevojka bi morala dosta toga trpiti. Prije svega svu tu, najvjerojatnije, mržnju mojih antifanova prema njoj, onda bi morala trpiti moja putovanja, ne bismo puno vremena provodili zajedno. Razni tračevi koji bi se širili oko mene, fotomontaže, djevojke koje su plaćene da glume moje bivše djevojke, fanovi prema kojima se ja odnosim prije svega prijateljski, ali i to bi joj sigurno smetalo. Možda bi neka i prešla preko svega toga (-ja biiiih!!!) , ali je najgore to što je meni muzika na prvom mjestu. Tu su također moja mama i Tom, a onda bi se ona našla tek na drugom mjestu. To bi je vjerojatno najviše pogodilo.
-LIJEPO SI NAM TO ISPRIČAO (smijeh). HVALA NA INTERVJUU I PUNO SREĆE U DALJNJEM RADU. MI SE OPET VIDIMO, JEL TAK?
TOM: Tako je, a sada žurim, odoh po svoje bokserice!!
GEORG: Vidimo se, Sascha!
GUSTAV: Ćaaaaoooo!!
BILL: Hvala, mi ćemo se naravno još vidjeti. Pozdrav i veliki poljubac svim fanovima Tokio Hotela.
wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah

a sada....SLIKICEEEE!!!
(ne znam više koje sam stavljala..možda se ponavljaju..ljudi kažu da ih stavljam previše....al ja ih obožavam...pa......mučite se malo....smijehsmijehsmijeh)

Image Hosted by ImageShack.us
tu bill izgleda ko neki manekenčić ....malo pokiso...al svejedno je sladak....jelda?

Image Hosted by ImageShack.us
tokijevci jako vole čitati......pisma fanova......

Image Hosted by ImageShack.us
a tek kad su to ovakva....zločesta pisma..........

eeeh...da da...to je to....ne želim ipak pretjerat sa slikicama.....
ali... možda još par, ha?

ajde ajde...kad me tooooliko nagovarate smijeh
i to o najslađem anđelu TH-a... BILLU

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

THAT'S IT!!
komentirajte, čitajte.......be happy!!
mahwavemahwavemahwavemahwave

cerekkußcerek


- 10:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #