* * *tOkIo HoTeL* * *

utorak, 29.08.2006.

AHA!!

aha aha!! skužila sam šta se dogodilo onom intervjuu!!yesyesyesyesyesyes sestra mi ga je maznila i stavila na svoj blog!! al baš me brigaa,stavit ću ga i ja jer mi je taaako fooora!!

thumbupDAS INTERVJUthumbup

YAM:E pa momci jeste raspoloženi za jedan kraći intervju
BILL:Jesmo
TOM:Pa i ne baš
BILL:Ma jesmo (Toma udara laktom i šapće ušuti!)
YAM:Čuli smo da je netko od vas spavao sa 26 cura. Jeli to točno?
BILL:Mislim da znam na koga je usmjereno to pitanje.
TOM:Ha, ha...Ajde dalje.
YAM:Pa odgovori!
TOM:Ma niko
BILL:Možda George Ha, ha, ha...
TOM:Hvala
YAM:Pa BIll reci da ćeš iskreno odgovoriti na sljedeće pitanje!!!
BILL:Evo pričam, ajde!
YAM:Jesi li ikad spavao sa djevojkom?
BILL:OOO, pa šta me više opsjedate tim pitanjem, ljudi!
TOM:E pa brate i to se moralo dogoditi
BILL:E nije i neće!!!
YAM:Jesi li?
BILL:Jesam, a možda nisam
TOM:Jao, majko...
BILL:Šuti tamo
TOM:A šta više sereš, reci jebote da...
BILL:Ma šta se ti nerviraš kad znaš sve!
TOM:Pa zna i mama...
BILL:Ne zna, osim ako...
TOM:HA,HA,HA,HA...
BILL:Kretenu jedan!!!Reko si joj?
TOM:Možda
BILL:Savjetujem ti da trčiš u hotel odmah nakon intervjua!
TOM:O ajde! JEL gotovo?
BILL I TOM:Žurimo
YAM:Još nešto: kako ste se odlučili za taj stil?
TOM:Ja volim nosit ono što se slaže
BILL:Da,da crne patike i smeđa majica
TOM:Šuti, ti imaš roze gaće!
YAM:Ha,ha,ha,ha...
TOM:Šta je ovdje hladno!
BILL:Pa ja ti ljepo kažem da obučeš onu bijelu majicu!
TOM:Oprosti, MAMA!E jeste vidjeli sinoć, u životu nisam vidio onakvu kišu!
BILL:Vidio si ti sve osim kišobrana.Pa poslje sexa bi se moga sjetiti nečega kao što je naprimjer ponjeti kišobran!
TOM:A mu...Jel kraj???
BILL:Ajde Tomiću je zima
TOM:Šuti, MICEK


smijehsmijehoo,pobogu, koje budale!!smijehsmijeh
braća ko braća sam se svađaju(ko ja i moja sekanut)
e i kak vam se sviđa taj intervju?? meni je baš odličan!!
ak oćete još intervjua pročitat idite na blog moje sestre http://chepingirl.blog.hr
thumbupthumbupuživajte!!

a evo i par slikica od braće Kaulitz...najslađih blizanaca u Njemi...
Image Hosted by ImageShack.us
koji je koji?? ne bi znala...

Image Hosted by ImageShack.us
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

aaa sada......naughtynaughtynaughty mein liebling cerekB I L Lcerek
i to ne bilokaki bill...nego bill kao model (??!!)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

aha!!smijeh
to je bilo sveeeeeeeeeeeeeee za danas!!
javite se, komentirajte i BE HAPPY!!

- 00:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #