O MENI

Ja sam Lidija, a prezime znaju neki!!! Živim u okolici Var. Toplica.
Naj frendice:
EMA-naj frendica
Dora
Martina
Mirta
Ana-Marija
Margareta
Mihaela
Jelena

Naj frendovi:
Domagoj
Martin
Luka H.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

slike: x

font: x

Opis bloga

Ovo je moj blog i pisat ću o svom životi i frendovima!
Od vas hoću puuno dobrih komentara! Pusa!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


mahBLOGOVI KOJE TREBATE POSJETITI:wave


DORA

MARGARETA

nedjelja, 31.08.2008.

JER JOŠ TRAVA NIJE NIKLA....

mahLjudi pozz!wave

Vidim da mi baš ništ ne komate!cry

Bila sam u Nedjelju na špancirfestu s sestričnom Margaretom!!!! Bilo je fenomenal...dobro!dead

Kupila sam si za školu patike, papuče i nekakve sandaleparty ali nisu baš sandale nek... neznam kak bi vam objasnila!!!nono

No dobro!!!! Više vam nemam kaj napisati osim još da je Margareta(moja sestrična) teta!!!!!!!!!!!partynjami
Jelena je rodila! To vam je od mog bratića Marka žena!!! hehe! Nadam se da ste shvatili...!bang Jer vam ja više nebrem bolje objasniti!!!burninmad Šteta!headbang
Idem ja sad! Pusa!cerekkiss



/ komentiraj (0) / printaj/ # /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.