Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Psychedelic Trance Society-Such a Cosmic Experience





credits
duckdz. - xxx

napokon.
nedjelja, 26.07.2009.
potaknuta svojom zimom. ^^ fali mi.da.
ljeto je dosadno.predugo.ne kupam se.
lijepo mi je more.al ne.nije to za mene.dosada.


mah.zima je moja.još tako malo.želim..mm.džemper.skijanje.udisati punim plućima.skijati.lediti se onako.i bezuspješno pokušavati otvoriti bocu alkoholnog pića. [pokušavam se poledit ovdje.al sunce.upeklo too much ] neću.

mwiih.plešem.imam predstavu.uskoro.al ne volim,nismo to mi.miss ma' old galz.bezbrižne te dane.eh zpa.beeelj :P da.sad ni plie. više ne znam/o napraviti.njaa.

jednostavnosti mi fali.e :)

ii ne.ozdravila sam eh.kvazi svinjska gripa.


00:43 - Komentiraj [ 2 ] - On/Off - #