Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Psychedelic Trance Society-Such a Cosmic Experience





credits
duckdz. - xxx

Zima me krpa,krpa meee xD
subota, 10.01.2009.
Waaaa,probudila se iz zimskog sna.-.- Njaa *plache*

Wou wou wou jejejeje
Mah nije ovo za mene,ne ide miiiii :(
Moj život nije toliko uzbudljiv da bi mogla dvije stranice pisat o njemu?Zašto?
Zato što sam čitav tjedan provela na -15 gdje mi se spržio mozag od hladnoće i nisam bila u kontaktu sa čitavim svijetom.Nisam napisala post skoro 2 mjeseca a ja sam internet freak xD
*zbunjj*

I dalje se ledim i hladno mi je.I treba mi hrana ili kava ili Stoja ili Dome ili Sturni ili Karla?

I želim ići vanka,ali je i dalje prehladno i muči me fakin "muskulfiber",

E ovo je dosadno,znam i sama da sam dosadna.
Idem jesti čokoladu.
Kraj.

By-Ines
bang
20:52 - Komentiraj [ 3 ] - On/Off - #