...moj život...moji problemi i sranja u mom životu...

petak, 13.02.2009.

,,,,,,,ejjjjjjjjjjjjjjjjj...........

ej ljudi sta ima ja sam na informatike...dobivam test koji sam pisala prosli put .... i evo konacno dobila sam 2...meni dosta......bit ce bolje,neynam [tabi pisala ovo je tek toliko da ima ne[to napisano.....booookkkkk.;ujemo se.....

- 08:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (3)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

  • ....Ponešto o curi koja je napravila ovaj blog...
    IME: Anamarija
    PREZIME:tra...lalalalalla
    GODINE:15
    RAZRED: 1.razred.šumarske
    SLUŠAM:samo narodnjake i ništa više
    ŽIVIM:u jednom malom mjestu u Lici...i da vam kažem koje je ne bi znali di je to...pa je ovako bolje...
    NAVIJAM ZA: Hajduk i Milan
    VOLIM:- jednog dečka
    -družiti se s frendovima
    -svoj mobitel
    -kompjuter
    - slušati glasno muziku
    - šminkati se i uređivati se
    - ljeto
    -svoju simpatiju
    - glasno se smijati
    -plakati
    - gledati Tree Hill
    -zgodne dečke
    -svoju prijateljicu
    -i sve ostalo šta vole mladi da ne duljim....
    NE VOLIM:
    -školu
    - umišljene i dvolične ljude
    -ljude koji misle da su popili pamet cijelog svijeta
    -svađu
    -matematiku i kemiju
    -ljude koji nekome žele nauditi
    -Dinamo
    -laž
    -biologiju
    -nepravdu.....
    MOJE NAJ FRENDICE SU: -anamaria(the best friend)
    -anamarija e(cura je super)
    -jelena(nemam riječi)
    -helena(super)
    -ivana(SUPER)
    -PETRA(SUPER)
    -ima ih još ali ove su najglavnije.....
    MOJI NAJ FRENDOVI
    -marko(super tip za zajebanciju)
    -mile(dobar dečko)
    -vlatko(nema riječi)
    -..........................itd
    LJUBAV:-slobodna zasada
    TIP DEČKA:-zgodan
    -visok
    -crna kosa
    -pametan donekle
    -nježan
    -da se zna ljubit
    -eto to bi bilo to
    OSNOVNE KARAKTERISTIKE O MENI :-nemam dlake na jeziku
    -društvena
    -tvdoglava

    To bi bilo nešto ukratko o meni...sve ostalo o meni saznat će te ako budete čitali postove...zato
    pozdrav svima...PUSA


Linkovi

  • Dnevnik.hr
    Video news portal Nove TV

    Blog.hr
    Blog servis

    Forum.hr
    Monitor.hr

    RIJEČI MOJE NAJBOLJE PJESME:
    Jovan Perišić- Moje najmilije

    Grešan sam prema tebi bio,
    još uvek skupo plaćam ceh,
    bez cilja lutam,pogrešne ljubim,
    idem iz greha u greh.
    Koda se poslije tebe ljubavi nove bojim,
    jer ja sam onaj što uvek,
    uči na greškama svojim.

    Ref.
    Rado te se setim ljubavi stara,
    jer me svaka nova ljubav razočara,
    još zaborav vreme doneo mi nije
    još o tebi maštam moje najmilije.2 puta

    Pola života ja bih dao,žalio nebig jedan tren,
    da opet ljubim te oči crne bez njih sam ja izgubljen.
    Koda se poslije tebe ljubavi nove bojim
    jer ti si jedini razlog da živim i postojim.
    Ref.4 puta

















......slikice....

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hos<a href=Image Hosted by ImageShack.us
    ting at www.ImageShack.us" />
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    src="http://img530.imageshack.us/img530/5885/64e36845uw1hi3jl8ka1.jpg" border="0" Image Hosted by ImageShack.us
    alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>

    Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

...evo par sms poruka bit će toga još,ali ih moram nać da bi napisala na blog...

  • AKO ODEM U NEBO PRIJE TEBE
    .NA SAVKU ZVIJEZDU ĆU
    NAPISATI TVOJE IME,
    TAKO ĆE SVI ANĐELI ZNATI KOLIKO MI ZNAČIŠ.

    ************************

    AKO NEKO USPIJE KOCKOM LEDA
    NAPISATI TVOJE IME,ONDA ĆU MU PRIZNATI
    DA TE VOLI VIŠE OD MENE.

    ************************

    AKO VOLIŠ NEMOJE KRITI,
    JER NIJE ZABRANJENO ZALJUBLJEN BITI.

    ************************

    BOG JE SVIM ANĐELIMA DAO KRILA OSIM TEBI,
    JER NIJE ŽELIO DA MU NAJLJEPŠI ODLETI.


    **********************

    DAN JE ZALJUBLJEN U NOĆ,
    NOĆ JE ZALJUBLJENA U DAN,
    A JA SAM ZALJUBLJENA U TEBE.

    *********************

    BILA BI POSTELJA NA KOJOJ SPAVAŠ
    I JASTUK NA KOJEM SE BUDIŠ,
    ZVIJEZDA KOJU SANJAŠ,
    SUZA KAD PLAČEŠ,OSMIJEH KAD SE SMIJEŠ,
    USNILA BI SVE SAMO DA SAM KRAJ TEBE!

    ********************

    VOLIM TE I MRZIM,NEZNAM ŠTO JE JAČE,
    STISLO MI SE SRCE SAMO ŠTO NE PLAČE,
    NAPIŠI MI NEŠTO,SASVIM ME POVRIJEDI
    IAKO MI ŽIVOT BEZ TEBE NE VRIJEDI!

    *********************

    DODIRNI ME KAO MEKANA PAHULJA,
    ZAGRLI KAO MEKA KOŠULJA.
    IZBRIŠI TRAG MOJIH NEMIRA UMRIJET
    ĆU BEZ TVOG DODIRA!

    *******************
    AKO JE GRIJEH ŠTO TE VOLIM
    NEKA MI SE TO NIKAD NE OPROSTI!

    ******************
    AKO JE LJUBAV DROGA,
    ONDA SAM JA NAJVEĆI NARKOMAN!
    *****************

    AKO NEKOG ISKRENO VOLIŠ,
    NEMOJ GA ZEZNUT,ZNAJ DA TO BOLI!

    *******************