Moja abeceda!
A-ambicioznost (ambiciozna sam)
B-blogovi (obožavam ih posjećivat)
C-Crikva (moj grad)
Č-čokolada (nemogu bez nje)
D-djevica (moj horoskopski znak)
E-emocije (iskazujem ih)
F-forenzika (voljeno buduće zanimanje)
G-gitara (najljepši instrument)
H-higijena (jako je bitna)
I-izlasci (gušt mi je izlazit s frendicama)
J-JA (imam svoje ja)
K-koala (najslđa životinjica na svijetu)
L-lubenica (moje omiljeno voće)
LJ-Ljubav (...a joj...)
M-mama (uvijek je uz mene)
N-neseser(uvijek mi je u torbi, naravno u manjem formatu)
Nj- nježnost
O- odbojka (moj naj sport)
P-Pariz (voljela bih ga posjetit)
R-roćkasi (volim slavljenje rođendana)
S-shoping (to svaka cura voli...)
Š-šiš miš (bojim ih se)
T-tinejđer ( to smo sad)
U-utakmice (gledam i igram ih)
V-vatra ("crvenim se" HA,HA)
Z-zima (ne volim hladnoću)
Ž-život (živim ga sretno)

...eto još nešto o meni, a posjećivanjem ovog bloga puno toga ćete još saznat...kiss...Mia





Kako su sjatki:



myspace

images for blogs



Evo i par sličica Rihanne:




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



Ovo je jedna ful smiješna slika, Ive i Adne u Mihecovom prsluku, stale su obje u njega:



Image Hosted by ImageShack.us



...za nepovjerovat...


&



Slika pola moje ekipe(napokon neke slike):
Gore Željka i Agata, a ispod s lijeva Ana, Matejalka, Silvia i Arijana...



Image Hosted by ImageShack.us










Libertad...

26.11.2005., subota

...Happy birdhday, Iva...

Kao što sam već napisala u predhodnom postu, danas je Ivi rođendan!!A ovaj post posvećen je samo njoj!!!Stoga Iva sretan ti rođendan...Danas će ga proslavit, vodi nas van, samo curke će ić(Adna,Ana, Silvia,Mateja,Agata,Željka,Gracia,Vedrana,Sara i ja),no nema veze dobro ćemo se zabavit!!!!!Također sam i rekla da ću stavit slikice, jedino neznam dal će to biti još danas ili sutra (ovisi o tome kad se vratimo doma)Potrudit ću se da slike budu zanimljive...P.S šta da joj kupim nemam blage veze...help me...Čujemo se...pusača...I jo jednom...


IVA, SRETAN TI ROĐENDAN,PUNO SREĆE, ZDRAVLJA I NARAVNO LJUBAVI od srca želi ti tvoja best frendica Mia!!KISS!!!!!!


myspace

myspace graphics


- 10:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Na ovom blogu moći ćete čitati...
...događaje u "mom životu":roćkasi, natjecanja, izlasci, frendovi and...else...


Image Hosted by ImageShack.us




O meni...
IME:Mia
GODINE:14
BOJA KOSE:Plava
BOJA OČI:Plave
KUĆNI LJUBIMAC:Hrčci-Tom & Jerry
HOBI:Odbojka
NAJ PJEVAČI:Beyonce, Anastasia, Missy Eliot, Christina Aguilera, Rihanna...
NAJ BEND:US 5
NAJ KNJIGA:Tulum do jutra, Miss maturalne zabave, Najbolja prijateljica...
VOLIM:Plišane igračke, izlaske, rozu boju, muziku, ples, ljeto, brzinu...
JA SAM:ambiciozna, znatiželjna(jako)...
NE VOLIM:laž, kašnjenje(i sama uvijek kasnim),nepristojnost...
NAJ GLUMICA:Angelina Jolie, Julia Roberts, J.LO, Demmi More, Cameron Diaz, Charlize Theron...
NAJ GLUMAC:Brad Pitt, Andy Garcia, Richard Gere, Jim C....


Evo par sličica o mojoj omiljenoj glumici:

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Angelina sa svojim Madoxom:

Image Hosted by ImageShack.us

Angelina i Brad:

Image Hosted by ImageShack.us

Lara Croft:

Image Hosted by ImageShack.us

Love:
Image Hosted by ImageShack.us

Be continued...







Dvije sličice Us 5:




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us