veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

UKRATKO:sve što me bude mučilo,patilo, i čime budem zaokupljala misli, sve će izaći na svijetlost dana.party

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Ja u sporednom planu

Hm...što reći?! Pa ovako,imam 16god, živim..hm...da, u reklo bi se kući.
VOLIM: VIŠE OD SVEGA MOGA MALOG MEDU pravdu, istinu ma kako ona okrutno zvučala,
plesati, pjevati, paukove,
škorpione, geparde, plivati,
rukomet, svoju sobu,
svoje frendove iz razreda,
ruže,osobito žarko crvene,
pisati, učiti, školu, ali ne
kao instituciju, svoje
mjesto, peugeot, visinu,
adrenalin, motore

NE VOLIM licemjerje, iskorištavanje,
zle ljude zbog kojih smo
imali domovinski rat,
laž,rat,rasizam,mrave,
dvoličnost,većinu profesora,
ljudsku glupost, preseravanje
i nadmetanje, ljubomoru i zavist..
i NOGOMET,FUJ.
Ima tu još toga samo se ja više ne mogu sjetiti, a i istini na srce, kome bi se to toliko dalo čitat, imaju ljudi dosta i svojih problema, kud će još i moje.
Fascinira me i zanima sve što se ne može logički objasniti, ali nekako i ne želim otkriti što je tome nečemu uzrok, jer onda ne bi bilo toliko zanimljivo.
GL. OPUS:od domaćeg, pop, hip-hop, r'n'b, nekad i metal i rock, i klasiku, gospel, techno,sve sve, ok osim narodnjaka (ok slušam i to ali nekih 50) That would be it ;)

utorak, 13.02.2007.

Žalosno je što neke stvari više ne mogu podijeliti sa svoje dvije best frendice (barem su to prije bile, sad više nisam sigurna je li to i jedna od njih dvije). Uglavnom, ako nekom ne kažem, puknut ću-sad će za ovo znati pola nacije, ili barem samo oni koji ovo budu čitali-uglavnom, sve je počelo time da sam ja svom dečku nešto htjela pokloniti, i šta ću, kako ću, ajd uhvatim se nacrtati mu nešto. Nacrtala sam, bio je oduševljen, kao i njegovi starci doma. Tražio me da mu nacrtam još jednu da nam njegov tata-koji radi reklame i postavlja plakate- od toga napravi veliku naljepnicu. Napravila sam još dvije verzije, jednu crno-bijelu, i jednu u boji. Jedna pored druge su bile kao kraljević i prosjak. Njegov tata je to odnio na posao i kada je to vidjela njegova šefica, oduševila se i pitala može li to biti sada njihov zaštitni znak za firmu. Na to je moj dečko rekao da ćemo se dogovoriti, ali da mi moraju za to platiti, ali da se tu ne radi o samo1 000kn, već oko 10 000-15 000kn. I na to je šefica rekla ok, nema problema, dogovorit ćemo se. Ali i to nije sve, čak bi mi i bili u stanju platiti faks, da ga što prije završim. I tako sad ja ovih dana čekam konačan ishod ovoga svega… joj ljudi, drž' te mi palčeve da mi lova "sjedne na račun"!rolleyes



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.