veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

UKRATKO:sve što me bude mučilo,patilo, i čime budem zaokupljala misli, sve će izaći na svijetlost dana.party

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Ja u sporednom planu

Hm...što reći?! Pa ovako,imam 16god, živim..hm...da, u reklo bi se kući.
VOLIM: VIŠE OD SVEGA MOGA MALOG MEDU pravdu, istinu ma kako ona okrutno zvučala,
plesati, pjevati, paukove,
škorpione, geparde, plivati,
rukomet, svoju sobu,
svoje frendove iz razreda,
ruže,osobito žarko crvene,
pisati, učiti, školu, ali ne
kao instituciju, svoje
mjesto, peugeot, visinu,
adrenalin, motore

NE VOLIM licemjerje, iskorištavanje,
zle ljude zbog kojih smo
imali domovinski rat,
laž,rat,rasizam,mrave,
dvoličnost,većinu profesora,
ljudsku glupost, preseravanje
i nadmetanje, ljubomoru i zavist..
i NOGOMET,FUJ.
Ima tu još toga samo se ja više ne mogu sjetiti, a i istini na srce, kome bi se to toliko dalo čitat, imaju ljudi dosta i svojih problema, kud će još i moje.
Fascinira me i zanima sve što se ne može logički objasniti, ali nekako i ne želim otkriti što je tome nečemu uzrok, jer onda ne bi bilo toliko zanimljivo.
GL. OPUS:od domaćeg, pop, hip-hop, r'n'b, nekad i metal i rock, i klasiku, gospel, techno,sve sve, ok osim narodnjaka (ok slušam i to ali nekih 50) That would be it ;)

četvrtak, 01.02.2007.

Sranje u koloru

Pa, malo sam razmišljala, ovaj blog mi je neka vrsta ispušnog ventila a i iskreno trebam nečije mišljenje sa strane. Evo ovako... imam tzv best frendicu koju dečko laže i ona to zna sad kad joj je priznao ali sam za sve to postala ja kriva, jer sam joj za to sve rekla a on je blaženi djevac u njezinim očima. Mislim ljudi stvarno mi nije jasno šta se to događa općenito na svijetu. Ne želim glumiti žrtvu, ali ispada kao da sam ih pokušala rastaviti, a ja se samo brinem za nju jer su već zaručeni, i planiraju se vjenčati, a on je ovisam o kocki i svaki vikend je pijan, čak i krade novac za kocku, mislim stvarno neznam. Ali ne želim se više petljati, neka bude kako mora, samo se nadam da me kasnije neće okrivljavati zašto joj nisam rekla. help people, please



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.