ajoj......sutra je škola

ajoooooj......bangno.........sutra počinje škola....lud...nažalostcry....još dva mjeseca...patnje, žalosti i ono najnaj gore...bang...učenja....
i to će mo morati preći....ali onda napokon ljetni praznici....yesparty..
jedva čekam...makar nećemo ići u vodice...cry...jedino ako me tetka ne pozove u goste...hihipartythumbup....onda ću morati raditi kod nje u trovini...hh...ko neka prodavačicabangdead...aaaaaaaaa....
ali moramo još sve to preći...a taman sam se uljenila...i kako da kažem malo me strah....ma ne malo već jakkooo...namcor....najviše se bojim matematike, povijesti a bome i hrvatskog.....eekbangburninmad...
a prirodu i zemljopis jedva čekam...jeeeeeeeeeee...zubo...a..vidjet ću i svoju simpatiju ( novu)...cerek...ali opet neznam jel to dobro ili nije...bojim se da mi prijateljia i to ista neće ukrasti i ovog....namcor...ali eto nadam se....
ai nate već koga sam prestala voljeti zbog nje...toliko mi znači...nadam se i ja njoj.....kmeeeeeee....cryno...ali ne smijem je ogovarat moram je prihvatiti i zavoljeti je....ali me je povrijedila..kmee...ali eto...moramo se uvijek nadati boljemu....ona je super cura, i želim da moje mišljenje o joj bude takvo...imam toliko dz iz matematike da neznam zašto uopće sad pišem ovaj post kad ni nemam vremena...hhthumbup...ali eto...pa...ipak sam to jaa..hhyespartysmokinthumbupa sad me ispričajte...moram ići...wave

30.03.2008. u 20:50 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SVE O SVAČEMU

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr