nova vijest

cool:znate šta.....................više ne volim fabria.........................ali samo radi frendice...........................ja nisam kao ona pa da su mi dečki važniji od prijateljica..............nono............................evo već sam prestala misliti..............a ovako bih stalnoo mislila...............ali znate šta..............zujo!
mi zapravo još uvijek ne znamo kako je to nekog voljeti.........................tako da se možemo slikati sa uvjerenjem da ga volimoeek...........ali drage moje cure ................thumbup.....................pazite se vi dečki...................hhyes!
jer se prave pametni i wow dečki a zapravo su tolike gnjide i nemogu biti gori nago što ja mislim da jesu..............notuzan..........................i cure.........znajte da koliko god vam neko govorio da si ružna.............................da si tulava.................mršava.............glupa............debela,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,najnaj važnije je da ti znaš da si ti najnaj ljepša i da se ponosiš onakvom kava jesi..........i nijedan dečko ti nemože bti ni do koljena..................zato naj da si važnija od bilo koga ili samo u to vjeruj.........................i ne daj da neko drugi upravlja tvoji životom..........................zato se pouzdaj u sebe i reci sebi..............ja sam netko i nešto.................ja sam naj ljepšaparty..............i sve ću učinit.................ali isto tako trebaš znati da uz sebe trebaš imati svoju najnaj prijateljicu koja će te podržat u svemu..............yeskiss.............ali gbaš u svemu...................kao što ja imam emu, ivanu , natali i moju luudu sestričnu lauru........................lud.................ali nikako ne smijem zaboraviti spomeniti moju sestru bez koje ovo nikad ne ih shvatila..............thumbupkisswinknoparty

22.03.2008. u 23:37 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SVE O SVAČEMU

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr