moja simpa a ništa od toga

moja naj frendica ukrala mi simpu.................a zna da ga volim...............ali ona je s njim tjela prekinit i to zbog menenono ali ja to nisam htjela,,,,,,,,,,,,jel biste me mogli zvati..................uništavać veza................ili ukrotitelj...........hehe......................volila sam ga 1 god ipo.......................i još ga volim..................ne smijem vam reći tko je to jel ima baba tračarica...........hehehe
headbangmad.................ali iskreno jako mi je žao.....................jer je on prvi dečko kojeg sam ikad stvarno voljela.................a šta ćeš........ali iskreno još uvijek ga jaaako volim makar ipak hoda smojom frendicom...........jako jako jako dobrom frendicom............nata ti znaš tko je to...........jel da? onaj ko ima takve probleme nek mi se javi...............i nek koma.................ovo je moj msn: glasnovicka@hotmail.com............i eto to je to..................nesretno sam zaljubljenacerekcerek

05.03.2008. u 10:45 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SVE O SVAČEMU

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr