moji prijatelji!!!!!!!!!!!

partyhehehe...................kolko ih ima.................piššššš...........obožavam ih kakvi god bili..........................moja najanajnajnajnaj frendica je ema........pavlović....................s njom se možeš šalit................ma ona je cura za povjerenje..............sve u svemu cool curayes...............kao i ja i ona ima problema s idiotima (dečkima) crynoburninmadheadbang............a šta ćeš.............takvi su..................moje ostale naj frendice su ivana miletić,lucija jupek,ela raguž,karlaa glasnović,marija matić, i ena majn, valentina, i iva, mateja i mihaela, marina, katarina stipetić,tatjana,gabriela,maja gaši, ivana vijačkić, franka zubović, petra, helena,mia i lorena, laura (moja sestrična), lovrina,marijana, elena i nina, rahela i iva, željka i antonela, matea širić (legenda),dead, sandra ( sa mora) ana ( sa mora) lana ( sa mora),..................anamarija blažanin;natali, marija s, barbara, roberta, bernarda, ivona, anita, tina,........................a ima ih još ali mi se neda nabrajat..................neke su mi naj.................a neke su mi samo ok cure..............................................thumbup...................smijeh.......no dobro dosta o mojim prijateljicama ajmo malo pričat o mijim prijateljima....najnaj su mi matej štimac, filip šimić, tonko, pera, ivan mika, ivan preva, tuta ivan, lovro, čoka, damijan i matej ( iz zagreba) luka ( sa mora) marin ( sa mora), moreno, nokla, emil, krešo, darko, maki , saša, bosanac, mrga, mirko, šime ( sa mora) dino, nino, borna, antonio,švico, šta ja znam ima ih još a da!!!!! i fabrio................eto to je to................nema ih više valjd.................

05.03.2008. u 10:25 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SVE O SVAČEMU

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr