Muskarac trazi muskarca vrbovec - Stvarne djevojke

petak , 21.12.2018.

Na šta se sve muškarci pale?










Click here: Muskarac trazi muskarca vrbovec






Muškarac traži ženu da s njom podijeli neke obaveze. Stalne veze su i traži se malo više od osobe, dok veze za jednu noć bitan samo sex i uživanje. PUSTI SMS SA OPISOM I GODISTEM,NE STARIJI OD 23GOD..



muskarac trazi muskarca vrbovec

Voleo bih kada bi to mogao priznati jos nekome iz moje okoline, ali se plasim osude. Ipak, koliko se jednom muškarcu sviđa kada je neka žena uvek mlada, detinjasta, toliko mu se ne sviđa odgovornost što u svakom momentu mora da preuzme ulogu zaštitnika i donosioca životnih odluka za koje nije uvek spreman. Tokom adolescencije, učenje postaje sve konkretnije — upravljanje vozilima, seksualnost, odluke o poslu i karijeri, odluke u vezi sa alkoholom i drogom.



muskarac trazi muskarca vrbovec

Pretraži kategorije - I zato ako ti klasicne veze vise nisu dovoljne,i ako ti je preko glave sasvim obicnih i nesigurnih muskaraca javi mi se i pokazacu ti nesto sasvim drugacije......



muskarac trazi muskarca vrbovec

Ja sam heteroseksualni muskarac sa zdravim i normalnim seksualnim afinitetima ka zenama, ozenjen i zaposlen. Za sve u okolini sam normalan, prosecan i uspesan muskarac ali ipak nisam. Volim da nosim zenske gacice. Kao mladom to mi je bio seksualni fetis, a danas bas uzivam u tome, volim raznolikost materijala, oblika, boja i ukrasa u kojima se prave, njihov dodir dok ih nosim ispod graderobe, cak se osecam i daleko udobnije u njima bez preterivanja. Kada sam na poslovnom sastanku, cinjenica da ih imam ispod ustogljene poslovne garderobe i da to samo ja znam mi daje neku cudnu samouverenost. Dugo sam to krio od supruge sve dok jednog dana nije pronasla jedan par koji sam krio, nikada se nisam osecao postidjenije. Prihvatila me je takvog kakav jesam jer je uvidela da to nista ne menja u nasem odnosu i seksualnom zivotu, danas mi cak povremeno pomaze da za sebe odaberem najlepsi i najudobniji par, a ja se osecam oslobodjeno. Voleo bih kada bi to mogao priznati jos nekome iz moje okoline, ali se plasim osude. Voleo bi da postoji jos neka prijateljica koja ce samnom ponekada poci u kupovinu da zajedno odaberemo neki par ili mi ih donese na poklon, ali znam da ce se to tesko desiti. Interesuje me zenski ugao gledanja o svemu ovome. Kako bi vi kao zene reagovale na ovakvo priznanje. Da li bi ste sa nekim prijateljem poput mene isle u kupovinu i kako bi ragovale na muskarca u zenskim gacicama.



Razlika između zena i muskaraca.
Čak sam i razgovarala s njom o tome i rekla joj da, ako me ikad pita za , neću pristati bude li joj se još uvijek. To moramo da radimo zajedno. Ukratko, drage dame, budite onakve kakve jeste, opustite se, uživajte i ne opterećujte se time šta muškarce pali kod ženskog roda, jer - pali ih apsolutno sve! Ne smeta ako je devojka potpuno neiskusna, nevina ili je u vezi. SAMO VRANJE VRANJE VRANJE..! Povez knjige : broširan Strana : 472 Format knjige : 13x20 cm Pismo : latinica Inteligentan,zgodan i u svakom pogledu poseban muskarac zeleo bi da mu se jave devojke ili dame koje su u potrazi za totalno drugacijim emotivnim vezama i partnerom. Spontana devojka, koja ume da se prilagodi svakoj situaciji i ne skida osmeh s lica, tip je žene po ukusu jačeg pola u ovom istraživanju.

[Sta znaci karma je kucka|Gay oglasi srbija|Prirucnik-likovna kultura za 5.razred]






Oznake: muškarac, traži, muškarca

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.