Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

..Don't try to fix me..i'm not broken..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




ANOTHER YOU



So many times I was alone I couldn't sleep
You left me drowning in the tears of memory
And ever since you've gone, I found it hard to breathe
Cause there was so much that your heart just couldn't see
A thousand wasted dreams rolling off my eyes
But time's been healing me and I say goodbye

Cause I can breathe again, dream again
I'll be on the road again
Like it used to be the other day
Now I feel free again, so innocent
Cause someone makes me whole again for sure
I'll find another you

Could you imagine someone else is by my side
I've been afraid he couldn't keep myself from falling
My heart was always searching for a place to hide
Could not await the dawn to bring another day
Your not the only one so hear me when I say
The thoughts of you that just fade away

Cause I can breathe again, dream again
I'll be on the road again
Like it used to be the other day
Now I feel free again, so innocent
Cause someone makes me whole again for sure
I'll find another you

Sometimes I see you when I close my eyes
You're still apart of my life

But I can breathe again, dream again
I'll be on the road again
Like it used to be the other day
Now I feel free again, so innocent
Cause someone makes me whole again for sure
I'll find another you
I'll find another you

Image Hosted by ImageShack.us


Tuga dolazi kasnije...


Jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, nestane mrak
kad dodje neko

I rasplete sve sto veze me
sve niti ovog sna
mozda tad cu ti priznat'
koliko sam te voljela

Jednom kad mi sretnemo se
u vervi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada

I ako se ti osmjehnes mi
kao nekada
mozda ti priznam
koliko sam te voljela

Ref.
Mozda cu tad reci ti sve ali danas jos ne
to ne rade velike djevojke ne, ne, ne
one tek nasmjese se i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije

Jednom kad ti pogledas
u oci moje
kad ponos vise ne bude
igra za dvoje

Tad cemo mi pricati
dugo ko' nekada
i mozda ti priznam
koliko sam te voljela...


Image Hosted by ImageShack.us


JEDNA MALA...

Nemoj nikome nikada reći
Da je postojala jedna 'mala' ...
Da je bila tvoja,
I sve ti dopuštala, sve dala...
Nemoj nikome nikada reći
Da si otišao iz njenog života
Kao tama...
Nemoj im priznati nikad
Da je 'mala' ostala sama...
Nemoj nikome nikada reći
Da je plakala i patila...
Da si 'maloj' značio,
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reći
Da je ponos uništio sve...
Tko zna hoće li opet biti sretna?
Nemoj nikome reći,
Molim te...
Nemoj nikome nikada reći
Da 'mala' trebala te...
I da je mala bojala se;
Svega čega bojiš se...
I kada gledaš 'malu' -
Ona gleda te...
I kada druge te žele -
Ona neda te...
Nemoj nikome nikada reći
Da su ti govorili
Da za tu 'malu' nisi...
I nemoj im nikada reći
Da su je pitali:
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reći
Da im je morala reći 'ne' ...
Nemoj nikome nikada reći
Da bio si joj sve...
I nemoj im reći
Kako bile su teške noći te;
Kada si 'maloj' ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...
Nemoj nikome nikada reći
Da njene noći bile su duge...
Nemoj im reći
Da je 'mala' zbog tebe sve izgubila...
Jer, bila je sretna kad te poljubila...
I nemoj nikada nikome reći
Da si 'malu' bar malo volio,
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci
'žaliti neću' ...
Ali, nemoj nikada nikome reći,
Da nakon svega -
'mala' želi ti sreću...
I želi te bar kao prijatelja,
Želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada nikome reći
Da 'mala' nije mogla
Tebi reći 'ne'...
I nemoj im reći
Da 'mala' još uvijek
zbog tebe diše...
Da 'mala' zbog tebe umire
I zbog tebe stihove piše...
Nemoj nikome nikada reći
Da 'mala' zbog tebe sja...
I nemoj im reći
Da ta 'mala' sam ja...


Image Hosted by ImageShack.us


FOOL-SHAKIRA

Tell me lies, slap me on the face, just...
Improvise, do something really clever,
That'll make me hate your name forever

You might swear, you'd never touch a lady
Well, let me say, you're not too far from maybe
Every day you find new ways to hurt me

But I can't help it if I'm just a fool
Always having my heart set on you
Till the time you start changing the rules
I'll keep chasing the soles of your shoes

Ahh, fool

God resigned, from hearing my old story
Every night, I'm paying hell for glory
I'm embarrassed but I'm much more sorry

All this pain, begins to feel like pleasure
With my tears, you'd make a sea a desert
Salt my wounds and I'll keep saying thank you

But I can't help it if I'm just a fool
Always having my heart set on you
Till the time you start changing the rules
I'll keep chasing the soles of your shoes

Ahh, fool


Image Hosted by ImageShack.us




Hoću napisati
pjesmu o tebi,
s puno ljubavi i topline.
Hoću pisati o svemu
a da ne spomenem tvoje ime.
Hoću napisati
pjesmu o sreći,ljubavi i boli
da kažem drugima
kako je teško kad netko voli.
Kako su tužni svi dani,
kad maštam uzalud o sreći,
kad znam da između nas
postoji netko treći !



Sjedim u kutu sobe,
opet sam nocas sama.
Sjedim i mislim na tebe
a oko mene je tama.
Tuzna sam svake noci,
plasim se novog jutra.
Svega sto donosi dan
i sto ce se dogoditi sutra.
Plasim se da cu te sresti,
i da cu ponovo osjetiti tugu.
Plasim se da prezivjeti necu,
saznam li da imas drugu...



KRAJ

Vec polako se spusta noc,
I znam da sutra ti ces poc.
Osijecam da te gubim i da sam sama,
Zasto se to događa bas s nama???
I suze mi klize nis obraze,
Zasto moram trpit poraze???
Da li postoji neka druga???
Da li to k meni dolazi tuga???
I svaki tvoj korak,
Za mene je gorak.
I nocu kad cujem zvono telefona,
Ne javljam se sigurno je ona.
I dok mi se i dalje niz lice suza slijeva,
Polako pokusavam shvatiti da nas vise nema.
I dok sada odlazis i vec si u vlaku,
Osijecam nesto gorko nesto je u zraku.
I ti krecs i vidi ti se jos samo sjena,
Polako sve nestaje...prekriva nas pjena.
I tvoja noga daleko od mene sada kroci,
I vise te ne vide moje oci.
I srce mi se sada reze,
Jer osijecam da ljubav jos uvijek nas veze...




Image Hosted by ImageShack.us



MAKNI SE OD NJEGA!!!!


Boli ko' zora,
Kad znam da ostvarit ce se moja nocna mora.
Boli ko' dan,
U kojem nisi mi u blizini,
Boli me njena rijec,
Placem u tisini.
I sama se tjesim,
Lazno se smjesim.
I ako se dogodi ono sto bi me srusilo na dno,
Znam bila bi sretna...navijas za to.
Ti ces ga dobit,a ja izgubit,
I kad prodes pored mene...ti ces ga poljubit.
Ali ja znam da on takav nije,
Zbog njega on ljubav prema meni krije.
I mozda uzalud se nadam,
Mozda sve nize i nize padam.
Mozda sam si umislila ono sto bi htijela,
Ali ja bih sada svasta napraviti smijela.
Jer ljubav je kazu, jaca od svega,
Necu rec mrzim te...ali MAKNI SE OD NJEGA
...ove pjesmice mi se sviđaju al too ne znači da se odnose na nekoga..toliko..dead


o meni..

zovem se:Lea
škola:TIOŠ
društvo:za akciju
dečko:Marko
ljubav
:bolje nebre


DRUŠTVOparty

Lara i Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Ja,Marijana i Aleksandra (cure s razreda)

Image Hosted by ImageShack.us

Lara,Rosana,Nina i ja

Image Hosted by ImageShack.us

Marijana i Matija
Image Hosted by ImageShack.us

Jedne subote u Šampionu
Image Hosted by ImageShack.us

Marko (moj malecki)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Moji omiljeni lyricsi...

Image Hosted by ImageShack.us


"Dear Mr. President"
(feat. Indigo Girls)

Dear Mr. President
Come take a walk with me
Let's pretend we're just two people and
You're not better than me
I'd like to ask you some questions if we can speak honestly

What do you feel when you see all the homeless on the street
Who do you pray for at night before you go to sleep
What do you feel when you look in the mirror
Are you proud

How do you sleep while the rest of us cry
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye
How do you walk with your head held high
Can you even look me in the eye
And tell me why

Dear Mr. President
Were you a lonely boy
Are you a lonely boy
Are you a lonely boy
How can you say
No child is left behind
We're not dumb and we're not blind
They're all sitting in your cells
While you pave the road to hell

What kind of father would take his own daughter's rights away
And what kind of father might hate his own daughter if she were gay
I can only imagine what the first lady has to say
You've come a long way from whiskey and cocaine

How do you sleep while the rest of us cry
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye
How do you walk with your head held high
Can you even look me in the eye

Let me tell you bout hard work
Minimum wage with a baby on the way
Let me tell you bout hard work
Rebuilding your house after the bombs took them away
Let me tell you bout hard work
Building a bed out of a cardboard box
Let me tell you bout hard work
Hard work
Hard work
You don't know nothing bout hard work
Hard work
Hard work
Oh

How do you sleep at night
How do you walk with your head held high
Dear Mr. President
You'd never take a walk with me
Would you



jedna pjesmica za njega..valjda bu se prepoznal..
When I first saw you, I saw love.
And the first time you touched me, I felt love.
And after all this time, you're still the one I love.

Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We mighta took the long way
We knew we'd get there someday

They said, "I bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together still going strong

You're still the one
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're the one I want for life
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night

Ain't nothin' better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missin'

I'm so glad we made it
Look how far we've come my baby





COLONIA..DRUGI ČOVJEK


Sve moje tajne ti odajem nocas
pamet zna, srce ne slusa jer
ljubav uvijek pronadje put
pa i onda kada ne treba
Drugi covjek sad lezi kraj mene
njemu dajem sve, svoje osmjehe
i mozda jednom budes shvatio
da nisam htjela, jednostavno se dogodilo
Oprosti mi za sve, znaj da tako boli me
sto moram reci da je kraj
zaboravices me, ako zelis mrzi me
ali moram, jace od mene
oprosti mi za sve
Znas da smo rekli ako najgore dodje
da priznacemo iskreno jer
nakon toliko vremena skupa
zasluzili smo istinu
Drugi covjek sad lezi kraj mene
njemu dajem dusu, s njime djelim sve
i mozda jednom budes svatio
da nisam htjela, jednostavno se dogodilo




POLJUBI ME

Poljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me odavno vise rijeci nisu potrebne
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi puta da ljubis i jos njeznije
da zapamtim sto gubim da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama ko da mi nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit
okus mojih usana i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.

Poljubi me, odagnaj bar veceras tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis i jos njeznije
da zapamtim sto gubim da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam, zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.




četvrtak, 03.05.2007.

..praznik rada..

..odlučili mi da na praznik rada( v utorak) idemo na dravu..kaj kad muru svaki dan vidim pa onda kaj nekaj novo isprobamo..nakon skoro jedne vure traženja idealnog mjesta ljepo smo se smjestili i počeli uživati..jedni jedni su se napili(L.L.,N.D.,L.B.)..hehe..samo inicijale stavim..
dečki su se malo mučili s nama..moj nam je spekel nekaj za jesti..larin nam je šatora složil..a nakon toga sve su sami pospravili..a mi grofice smo čekale kaj nas doma otpelaju..kak smo bezobrazne..ili pak su to tak dobri dečki..je..kak si zemeš..nemaš kaj..ma bilo je dobro a ve pak se pok treba vratiti školi jer si treba ispraviti jedinice..ajoj..

evo slikica...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 62| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.