Made By ElleWoods.blog.hr The matter of life and death... - Lexy Slytherin - her story - Blog.hr

The matter of life and death...

Brzo sam odmakla ruku. Da li pojava ledenog plamena znači da sam ja Izabrana? Ili je poenta u medaljonu?
Ipak, blještava plava svjetlost bijaše tako lijepa... Kao da me je začarala... Ni svjetlost samog Sunca nije bila ravna ovoj koja se prelivala pred mojim očima...
No,čim se ledeni plamen pojavio, Thanya, James i Aleera su nas ponovo ščepali. Prije no što sam uopce dodirnula Kamen...Nisu htjeli riskirati da netko od nas dodirne Kamen. Nisu htjeli riskirati da njihov plan propadne...
''Sad možete poželjeti'', rekla je Thanya.
Monstrum je rukama dodirnula Kamen. No nije se opekla! Ona zbilja je Izabrana!!! Oh, ne!!! Uspjet će! Uspjet će!!!
''Znala sam!'', uzviknu ona. ''Znala sam!''
''Poželite!'', reče James. ''Zavladajte svijetom!''
''Želim...'', započela je ona. ''Želim... želim vla...''
Kad je to izgovorila, samo mi je jedna misao prošla glavom. Morala sam ju zaustaviti... i po cijenu mog života. Ako i dodirnem Kamen, i za slučaj da nisam Izabrana, njegova moć će nestati... Bar na idućih 50 godina. A Monstrum će dotada odapeti, zar ne?
Oslobodila sam se Aleerinog stiska, potrčala prema Monstrumu i snažno ju odgurnula. Obje smo pale.
''Lexy, ne!'', zavrištala je Lujiza.
Kamen je pao na pod, nekoliko metara dalje od Monstruma. Sad ili nikad, shvatila sam. Otpuzala sam do Kamena i primila ga u ruke. No... svjetlost je samo još jače bljesnula. Tada sam shvatila; ja sam zbilja jedna Izabrana. Zato je Dumbledore meni povjerio medaljon Salazara Slytherina. Sve se uklopilo.
Uz divljački krik, Monstrum je nasrnula na mene, želeći da otme Kamen iz mojih ruku. No, nisam se dala. Umakla sam joj, uz pomoć Toma i Lujize.
''Poželi! Poželi nešto, Lexy!'', uzviknu Tom.
''Što da poželim?!'', povikah.
''Ne znam!'', vrisnu Lujiza. ''Bilo što! Požuri, dolaze!!!''
Tada sam izgovorila rečenicu koja je presudna za ovu priču. ''Želim da vidim svoju budućnost'', bubnula sam.

Nastavit će se...

- 14:28 - Komentari (13) - Print - #