Made By ElleWoods.blog.hr James i Aleera - Lexy Slytherin - her story - Blog.hr

James i Aleera

Tko ne bi želio da pronađemo Kamen hladne vatre? Pa, prva na pamet mi je pala naša poštovana direktorka Greta Simpson, zvana Monstrum. Jer, kao što svi znamo, ona takođe traži taj Kamen.
No možda nije jedina? Tko zna... Ne možemo ju tek tako okriviti. Kako god, Lola, Chenyx i Ruth su se zatvorile u biblioteku i pregledaju sve moguće i nemoguće knjige kako bi otkrile gdje se nalazi Kamen. Pitala sam ih što će uraditi ako ga i nađu, ali su me one ignorirale, kao i obično. Predložila sam im da direktno pitamo Sandru, Monstrumovu unuku, da li ona išta zna, ali mi je Lola rekla:'Umukni, glupa si.'' I to mi je hvala što im pomažem!
A sad, malo veselije vijesti. Tom i Lujiza su zvanično prohodali prije neki dan. On je nju pitao, pred svima. Ona se isprva pogubila, ali je ipak pristala. Što smo drugo mogli i očekivati?
Kad mi je već bilo dosta i Lujize i Toma i Monstruma i Kamena, otišla sam u WC da se napijem vode. Usput sam srela onoga koga sam najmanje željela. Andreinu, dakle.
Reče:''Nadam se da držiš onu divlju životinju zaključanu. Krajnje je vrijeme da se nešto učini s njim.''
Ovdje nitko ne umije da prihvati šalu. Dobro, Arsa Sorrel Secura jeste u pravu što se tiče rana na njezinom licu, ali zašto se Andreina žali?
Ni jedna ni druga, pa ni Smrda R. McGurr, ne uočavaju Angusove veoma dobre osobine. On posjeduje mnoge privlačne osobine za jednu mačku. Na primjer, ima sjajan osjećaj za grebanje. Izgrebao je sve koji su me čak samo ružno pogledali. Koliko mačaka može to da izvede?
I tako, dok sam ždrala vodu u WC-u, ponovo sam čula neki razgovor. Zašto ja u zadnje vrijeme stalno prisluškujem tuđe razgovore? Ma ne znam... Ovaj put, nisam odmah uspjela skužiti tko priča, ali sam uspjela skužiti o čemu pričaju.
''Ne mogu da vjerujem da je Slytherinica pronašla ključ koji nam je Thanya ostavila!'', vikala je neka djevojka. ''Ti si ga trebao uzeti! Da se samo nisi onda toliko zadržao kod ravnateljice...''
''Molim te, Aleera, sad to i nije tako bitno. Važno je da znamo koja je knjiga u pitanju...'', objašnjavao je neki muškarac.
''Ne zaboravi, Jamese, da i Slytherinica zna! A ako ona dođe do Kamena prije nas, loše nam se piše!'', vrištala je djevojka koja se, po svemu sudeći, zvala Aleera. A ta ''Slytherinica'' sam očito bila... ja.
''Ma daj, molim te... jednostavno ćemo samo naći knjigu, koju Lexyna mala ortakinja Lola Johnson skriva u svojoj spavaonici, uzeti papirić i nitkome ništa!'', reče James.
''A što ako one slučajno nađu taj papirić? Onda će saznati gdje se nalazi Kamen i sve ide k vragu!'', reče Aleera.
''Ne vjerujem da će ga naći, jer se nalazi između one dvije zaljepljene stranice. A uostalom, nitko od njih ne zna čitati parselski'', reče James smirenim glasom, koji mi je utjeravao led u kosti.
''O, da, Lexy zna... ona je Parsel – Ust.''
O, Bože! Kako oni znaju moju tajnu?

Nastavit će se...

- 16:12 - Komentari (8) - Print - #