chiks thing...

ponedjeljak, 12.02.2007.

PISMO POBACENOG DJETETA -(ma nisan inace morbidna ovoliko)


Draga mama,javljam ti se iz svjeta mrtvih trulih sjena i duhova,ode mi je dobro,zabavljam se sa ostalom djecom koja su takoder pobacena,ima nas mnogo! Oni su sada moji prijatelji koji me razumiju i koji su prosli bol koju san i ja prosao..
Vise se ne sijecam kako je bilo zivjeti ,jer taman kada je moje srce pocelo kucati i tijelo osijecati ti si odlucila ubiti me,prekinut moj malen i jos uvijek cist zivot,nisam niti stigao disat. Al mamice ne zamijeram ti jer se dobro osijecam ode u beskraju smrti u svijetu mrtvih sijena…mislis li kad na mene kakav bi bio da sam imao priliku odrasti …jer ja cesto mislin na tebe,svaki put kad gledam iz ovog mog podzemnog svijeta prema gore i vidim majku kako njezno ljubi svog sina i kako ga tijesi prijvijajuci ga na grudi,neznam ni kakav je to osijecaj,kako je to biti voljen i ljubljen,kako je imat nekog kome si drag …i dok druga dijeca osijecaju toplinu i ljubav jedino sto sam ja u zivotu osijetio jest ostra bol hladnog noza koji me odvojio od tebe i tvoje topline,oduzeo mi sigurnost,zivot,buducnost,priliku za srecu… on me ubioa ti si to dozvolila ..majko ti si to odlucila… a da nisi sad bih imao 8 godina brao bih ti cvjece i veselio bih te,volio bih matematiku tko zna mozda bi bio i genije,nikad neznas …isto kao sto nisi znala da ces me zacet…ali to san bio ja ,greska kojoj nisi dala sansu da bude covijek i pretvorila u maleni les,u komad mesa kojem se tek naziralo srce koje te jednako voli i tad i sad…al znaj da ti ne zamjeram jer znam da ti je TVOJ zivot ,TVOJA karijera i TVOJA sreca bila vaznija od mene…i zato mama sad zavrsavan ovo pismo u nadi da ti je zivot postao bolji otkako ja nisan u njemu….vracam se mnostvu mojih prijatelja,znas oni ne vole svoje majke i ogorceni su na njih,al znaj da ja na tebe nisan i da ne nasuprot svega jos uvjek volin..
Puno suncanih pozdrava iz hada,podzemnog svijeta mrtvih dusa bet buducnosti i nadeu koji si me ti poslala mamice…s ljubavlju tvoj mrtvi sin…

12.02.2007. u 03:17 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

a jebiga sad triban bit originalna i kreativna kako bi zadobila neciju paznju .. a sta da van kazen , citajte pa ako van se svidi-ludnica.. a ako ne.. gadajte me trulim povrcem..
al odma warning za one koji su odgojeni pod staklenin zvonom.. ode bi mogli naic na malo nemoralnije teme