chiks thing...

srijeda, 07.02.2007.

konja pasa u guzicu .. nisan jedina valjda

... moran na dijetu.... prvo mi prostrijeli kroz glavu po miljuntiti put ovog tjedna a tek je srida.. i onda to kazen na glas, kao da ce to nesto prominit....
-ma sta ti je , koja dijeta, tebi to netriba, jesi normalna.... najcesce se nade neko dobre duse u blizini ko me tjesi sa tin stvarima... i sad ... cinjenica je da JA zelin skinit najmanje xxx kila da se mene pita, al dobro amo bit realna , stvar je samo u par malih kilica da bi moja malenkost bila zadovoljna, nista zamjetno..al ubiti nije stvar u tome nego u samokontroli, pa dajte me utjesite i reci te da vani ima jos ljudi kojim aje t esko npr. dignit se ujutro i napravit nesto , kojima je tesko odvest pasa u setnju bas kad on to oce, koji ma je tesko napravit nesto cak i za svoje dobro (otic trcat na marjan , provest par sati u teretani , natirat se sist i ucit::: i ima toga jos na pretek sta bi mogla nabrajat).. jednostavno je jako lako drugima davat savjete a kad triba radit na sebi .. e onda dode do zastoja u prometu... a jebiga , takvi smo mi ljudi...
pa se onda uvik tjesin sa cinjenicom da se covik uci dokj je ziv , i da uvik radi na sebi ...
u krajnjem slucaju jel postoji neko ko je stvarno u POTPUNOSTI zadovoljan sa sobon , da nema vise nista sta ne zeli ?????? ozbiljno pitan , jel postoji takav covik, jer bi ga ja rado upoznala sa sobon obicnon smrtnicom.. neko ko nezeli izgledat bolje, ko nezeli bolji auto , ko nezeli bolju kucu , bolje drustvo , bolji posa , bolju placu , bolji izgled ,,.. i naposljetku bolji karakter.... .. i ako ima neko takav .. neznam jeli ta osoba glupa, sretna, ili nezainteresirana za ovozemaljski zivot... stvarno me zanima kako sebe dozivljavaju drugi ,pa dajte napisite??!!.. jer takve stvari nemos vidit u ljudi odma na prvi pogled.. al nikad nemoj te zaboravit "koliko cijenis sebe toliuko ce te i drugi" .. to je jako bitna stvar, za prezivljavat u ovoj djungli danas... eto izfilozofirah se fovoljno za jedan dan .. laka noc

07.02.2007. u 23:17 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

a jebiga sad triban bit originalna i kreativna kako bi zadobila neciju paznju .. a sta da van kazen , citajte pa ako van se svidi-ludnica.. a ako ne.. gadajte me trulim povrcem..
al odma warning za one koji su odgojeni pod staklenin zvonom.. ode bi mogli naic na malo nemoralnije teme