chiks thing...

srijeda, 07.02.2007.

ispada je danas dobro barem i drkat

tek udoh u ovi djir,pod nagovor momka... i ne kuzin bas kako sve ode funkcionira..al mi se pari da se svak bori za sta vecu pozornost, i sta vecu gledanost vlastitog bloga, ... al mislim se ..ako moze 13iljada i kusur ljudi pisat pametne stvari , sranja, filozofije... itd. .. pa nije da san i ja retardirana...
iako bi vecina sovinistickih likova reklo da cim se rodim... da prostite sa "Pi... " vec san zakinuta kojih 30% .. no dobro ..
Podne je duugo , tmurno i jaaako dosadno , i neman sta drugo nego ovako dangubit po netu , i tako mi na pamet padne da bi i ja mogla napravit nesto pozitivno od svog zivota i usmjerit svoju energiju na nesto zanimljivo.. i pitam se , dal da iden na tecaj sivanja ili pletenja, da se uclanim u klub zenskih sumo-boraca (laksa kategorija), ili u manekenke (teza kategorija).. moj momak bi najsritniji bija da oden na tecaj kuvanja.. al jednostavno MORAN negdi usmjerit svoju energiju...
STETA sta to trenutno nemoguce da bude sex jer u mojoj blizini nema niko "at the moment " ko je mladi od 58.. (tatu i svecenika iz kvarta ne racunam)a glavni razlog je sta moj dragi nije blizu.
Al tuzno je sta iman osijecaj da svi nesto rade , pa makar i i djecu , a ja jedino sta u zadnje vrime radin je da kraden Bogu dane....
-konobarit-vec san probala pa san isprolivala 5 ljudi i 8 njih san vratila krivo kusur
-rolat -vec provala i skoro polomila sve kosti u tilu
-kuvat- nezelin jos zavrsit u zatvoru ovako mlada iz unojstva iz nehaja
.. bla bla .. mogu u nedogled ovako nabrajat svoje neuspjehe al , nezelin da steknete dojam da san nesposobna do jaja... jer nisam ;)
Ali sada van ozbiljno kazen , osim onih koji rintaju za neku sitnu lovu , i onih koji trose zivce uz cudnu i antipaticnu stvar koju ljudi zovu KNJIGA, ima pun kurac mladezi koji ne rade NISTA...
to govorin iz iskustva, .. vise po birou , trose lovu od staraca, i izlaze vani ... sa kunama u depu dovollno za jednu ne gaziranu vodu.. ( a sta san nekidan procitala u ducanu , umrla san o smija ... jeste li znali da postoji proizvod koji se zove "voda llight"....pa mi sad recite da je ljudska vrsta normalna?!)
vracan se globalnom problemu a to je nezaposlenost.. nebi li tribali barem nekako zaposlit mlade ,a ne da doma drkaju kurac... (iako bi i to bilo korisno ako drkaju u casu jer ionako nasa drzava otkupljuje spermu iz SLOVENIJE.... )..
ma neman van sta vise filozofirat do iduce inspiracije jer evo polako padan u depresiju kad savtin koliko sugavih stvari koji se kose zdravoj logici postoji , u mojoj kuci , u mom gradu , u nasoj drzavi .. u citavon svitu.. al nista se ne moze prominit osin kukat i prigovarat (sta uglavnom penzioneri misle da je njihova zadaca) ili zatvorit oci pravit se slip (uz takvo ponasanje se cesto ide i jedan joint)... a ja iden sada na tavan nac svoje roze naocale koje san skinila i spremila tamo kad sam imala negdi 12 godina, pa van se javim u buducnosti sa malo vedrijim temama, jer nisan inace depresivna osoba, samo mi je trenutno takav djir u mozgu ...

07.02.2007. u 16:12 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

a jebiga sad triban bit originalna i kreativna kako bi zadobila neciju paznju .. a sta da van kazen , citajte pa ako van se svidi-ludnica.. a ako ne.. gadajte me trulim povrcem..
al odma warning za one koji su odgojeni pod staklenin zvonom.. ode bi mogli naic na malo nemoralnije teme