27.04.2010., utorak

Ranjene ptice

Trajem.
Pripremam se za iduću terapiju. Psihički.
Fizički isto.
Jedem sve što mi dođe pod ruku.
Zovem se termit.

Odmaram kad mogu.
Kad ne mogu ne odmaram.
I tako. idu dani.


- 20:44 - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovi postovi (Ranjene ptice) su za liječenje moje duše.
Izbacujem van sva događanja i tako odpuštam.
Tako ću u novi krug ući čista i neopterećena.

Bilo je puno , i previše emotivno napeto.
Jednog sam dana shvatila da ako ne počnem
izbacivat to iz sebe neću dobro proć.
Otišla sam i tražila papira.
Odtada sam pisala kad god i gdje god sam
stigla. To je (moj) način da psihički preživim ovaj
maraton u kojeg sam netraženo morala ući.
I sad ga moram istrčati. Da bih to mogla
pomažu mi i ovi tekstovi.



Linkovi

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing items in a set called SNAKES. Make your own badge here.
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing items in a set called Šeširići. Make your own badge here.