28.01.2010., četvrtak

Što djeca pišu Bogu

Pa ti reci da djeca nisu pametnija od odraslih!




Dragi Bože. Jesi li ti stvarno nevidljiv ili je to samo trik? Lucy

Dragi Bože, želim biti isti kao moj tata kada odrastem, ali ne sa
toliko puno dlaka posvuda. Sam

Dragi Bože, jesi li ti si zamislio da žirafe tako izgledaju, ili je to
bila nezgoda? Norma


Dragi Bože, još uvijek čekam na proljeće, ali nikako da stigne. Nemoj
zaboraviti. Mark


Dragi Bože, umjesto da puštaš da ljudi umiru i stalno radiš nove,
zašto ne bi zadržao ove koje imaš sad? Jane


Ne moraš se brinuti za mene, ja uvijek gledam na obadvije strane kada
idem preko ceste. Dean

Dragi Bože, bila sam na vjenčanju i oni su se poljubili u crkvi, da li
je to ok? Neil


Dragi Bože, ponekad mislim na tebe i kada se ne molim. Elliott

Dragi bože, ja sam Amerikanac, što si ti? Robert

Dragi Bože, hvala ti za bebu bracu, ali ja sam se molila za psića.
Joyce


Dragi bože, vjerujem da nije lako voljeti sve ljude na cijelome
svijetu. U mojoj obitelji nas je četvero i ja nikako ne mogu to stalno
raditi. Nan


Dragi Bože, ako pogledaš u nedjelju u crkvu, ja ću ti pokazati svoje
nove cipele. Mickey D.


Dragi Bože, ako mi daš čudesnu lampu kao što ima Aladin, dat ću ti sve
što poželiš, osim mog novca i šaha. Raphael

Čitali smo da je Edison napravio svjetlo. Ali na vjeronauku su rekli
da si ti to napravio. Da li je on ukrao tvoju ideju? Donna


Dragi Bože, možda Kain ne bi ubio Abela da je svatko imao svoju sobu.
To funkcionira sa mojim bratom. Larry


Dragi Bože, ne vjerujem da bi itko bio bolji Bog od tebe. Samo ti to
želim reći, ali ne govorim ti to zato što ti jesi Bog. Charles

- 15:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv