09.01.2010., subota

Novi radovi. Opet prsteni za salvete, ovaj puta malkice simetričniji.
Čak sam dobila i pohvalu "oooo, ovi su lijepi".

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
, shot with
Zatim sam danas po ovoj kiši i hladnoći brrr, otišla po sjenila.
Mislim ne bi ona bila gotova da nisam nazvala pa čovjeku bilo neugodno pa rekao "da, da bit će gotovo danas do 18 sati". To jučer rekao. Pa sam mu dala još malo vremena dodatnog.
Pa smo mali pas i ja danas dakle otišli po njih i pri tom dok je mali pas čekao u autu, po zimi, brr, a ja otrčala po dva naručena sjenila. Nisu baš onakva kakva sam si ja zamislila, no opet, to što sam si ja zamislila mogu izvesti samo ja. A za sada to još ne znam. U svakom slučaju za prvu svjetiljku u mom životu meni dopada :

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv