28.05.2008., srijeda

Umotvorine srijedom

Svi daju svoje viđenje eurosonga a ja baš neću!
Meni najbolja bila Armenija no me nitko niš nije pitao.
I još mi dobra bila Srbija, i još mi dobar bio Izrael. I još mi dobra bila Danska.
Grčka mi je bila pjesmuljak a ono skoro pa pobijedila. E da je ta pobijedila ja bi bila otišla van i vrištala.
No nisam ipak vrištat morala.

Ondak mi baš bio dobar šou. Bilo mi zabavno. Ko da sam u hrvackoj i gledam svakodnevni život. Mislim, tak se mi ponašamo svaki dan. Opušteno, vedro , veselo i presvlačimo se stalno .Ko ona voditeljica se presvlačimo.
Jer se zapiškimo. Od smijeha. Kad vidimo čemu sve to vodi. Mislim život u hrvatskoj čemu vodi. Pak se presvlačit moramo.

Nnnnda. Nisam uopće to htjela pisat. O mom viđenju eurosonga. Mislim koga to zanima ?smijeh
Neg sam bila na ručku jučer sama i tako, pustim mozak na pašu (a znam da to ne smijem radit) i evo misli koje je on proizveo u stanjima nenapetosti :

a) danas se više ne isplati bit dobar.

O tom sam eto razmišljala. Rečenici biseru. I sad ovako. Što li mu ga to znači? Prvo, danas. Mislim jel to znači da se danas ne isplati bit dobar a sutra se isplati bit dobar? Ili da se jučer isplatilo bit dobar a danas više ne? Mislim tu se malo mučim sa objašnjenjem samoj sebi.
No me više zbunjuje ono "isplati". Mislim, karakterom sad trgujemo? Mislim dobrota je dio karaktera , duše, nečeg što se u stvari ne prodaje? Il ja krivo mislim? Jer time ne mogu trgovat? Ono. Trgujem svojom radnom (ne)sposobnošću. Trgujem svojim vještinama. To ok. Al da trgujem dobrotom to mi baš nije ok. I kak sad ako si to oboje spojim u jedno ondak bi si ja to objasnila ovako :
jučer si mogao trgovat svojom dobrotom, danas više ne jer tržište prezasićeno. Mislim filozofiram. Mislim, ljuta sam ko pas na takve izjave. Biserne. I na ljude koji to izjavljuju. jer su to negdje čuli. Pa prenose. Bez razmišljanja. A ja onda pitam te iste "što to znači?". I onda nastaje muk.
I taj me muk ljuti. Jer nema objašnjenja. Pitam jasno i glasno "što Vam to znači -danas se više ne isplati bit dobar-". Jasno i glasno to pitam. A odgovora od osobe koja je rečenicu proizvela nema. NEMA. Samo me gledaju. Onim pogledom "koja si ti glupača" tim me pogledom gledaju. Pak ja ispadnem glupa. Jer ne razumijem.

b) ti si prepošten/a.
E ta me baca u orgazmička stanja. Jerbo ne shvaćam što znači bit prepošten. Il si pošten il si nepošten. Prepošten je što? No nedam se ja (prepoštena) smetat. Pak pitam. "Što to znači prepošten?" I što?
Opet muk. Nigdje odgovora. Nigdje objašnjenja.

I eto . Tako ja moram hodat svijetom neobaviještena. Ako pogledi nešto znače ja ih isto ne razumijem. Glupa i tupa da gluplja ne mogu bit.
Idem sad još malo razmišljat. Možda, ako si dam truda možda i shvatim.
Ako ne, tko mi kriv. Ja sam ta koja razmišlja prije nego što nešto kaže.
Zato što ne volem da iz mojih usta izlaze fraze. Frazetine. Zato isto što ne volem da ako me netko pita "što to znači" da se nađem da ne razumijem to što sam upravo rekla.

I dost je ljutnje za danas.

Još jedna vijest. Osnivamo udrugu "Parket" alias "imamo parket" . Dobrodošli su svi oni koji parkete imaju. Oni bez, na primjer sa laminatom, ti nisu dobrodošli u našu Udrugu.namcor
Ciljevi i program udruge bit će objavljeni naknadno. Kad ih zdefiniramo.smijeh. Mislim, tako se to radi. Tak radi vodeća stranka, tak moramo i mi u Udruzi. Pravila se poštivat moraju nema tu labavo!
Dakle prvo idem prijavit državi da imamo Udrugu, ondak idem tražit novce i financijsku podršku. Ondak ću objavit ciljeve. Program. Ak mi se bude dalo.
Žurim sad na Ministarstvo.

Laprdam danas. Jer tako počeo dan. Laprdanjem drugih. Pak sam isfrustrirana jer meni nisu dali da pričam gluposti. Samo su oni iznosili svoje. Što smatram da nije fer. Jer ako netko kaže neku notornu glupost onda bi morao zašutit i dozvolit i drugima, u ovom slučaju meni da i ja izvalim svoju notornu glupost. Onda bi bili jednaki. Ovak..moje gluposti nisu uopče mogle doć do izražaja. A to me čini tužnom. Mislim, nije fer, nikako nije fer!!!!!

- 08:53 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv