10.05.2008., subota

Subota - ljubičasto

Subota je veče. Jedva se vučem. Pak mi ni postovi nisu poletni. Više su vukući , ko kakve krpe su mi postovi.
A dođe to tako. Hoće to .
Bio je društveni dan. Svega je tu bilo ali o tome ću u ponedjeljak jerbo me krevet čeka. Zove i mami. Kao Odiseja me mami. No ja se neću kao on vezat za stup. Ja ću mu se prepustit.Krevetu mislim. Neka me ulovi u svoju magiju.
Osim toga 10 je sati. Vrijeme kada starice kao ja moraju u krevet. Pak ovo pišem samo zato da maknem onaj od jučer. Post mislim.
Uglavnom ukratko. Ujutro blog druženje uz kavu sa zlatnim perom iz Vukovara. Zona Z. O tome ću u ponedjeljak. Poslije škola plesa. O tome neću.smijeh Ni u ponedjeljak ni nikad.smijeh A onda sastanak Veselih Pljoskica na parkiralištu naravno, jer one za bolje i neznaju.nono Bez obzira što se već dosta dugo druže samnom, kulturnom, obrazovanom, pristojnom i nadasve pažljivom, ipak ih sve to nije pomaknulo niti za korak u napretku. Parkiralište pa parkiralište. Mislim ,odvela sam ih i u restoran, al štoš kad njima bolje na rinzolu. O tome ću isto u ponedjeljak jerbo krevet mi na dva metra od mene a sve je više i više i više primamljivvvv........zzzz...
- 22:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv